Pittamitta Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Leste det TRAGISKE innlegget nedenfor om minstemann som har kreft.Tror du det er noen som kan "hjelpe".Vet ikke så mye om deg,men syns å huske at det var du som hadde vært borti "slike" ting...
Cat.68 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 ja jeg er jo overbevisst om at han kunne være rett man for å hjelpe. Desverre vet jeg ikke hvordan man får kontakt med ham fordi han har jo offisielt sluttet. Da vi fikk hjelp av ham var det gjennom felles bekjente. og sikkert mye pga det at han gjorde dette for oss.
Pittamitta Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Åja,men er det ikke mulig å få til noe da??.Han bare MÅÅÅÅÅÅ hjelpe viss han kan...
Cat.68 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Han heter Joralf Gjerstad,og bur i Snåsa mer vet jeg egentlig ikke. Sorry.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Gidder du fortelle litt mer om hva han driver med?
Cat.68 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Joralf Gjerstad har det man kaller for varme hender og kan heale på mennesker og dyr. Han hjalp vår datter da hun var dødssyk gjennom fjernhealing 2 ganger og jeg er overbevisst om at det er hans fortjeneste at hun lever idag. han har motatt Kongens hedersmedalje for sitt engasjemang for syke mennesker og for all tid han brukt på å hjelpe andre. Han har dessuten aldrig tatt betaling for sine tjenester noe som beviser at dette er en mann med et stort hjerte. Men han er gammel nå, over 80 år og har etter hva jeg hørt lagt opp fordi han ikke orker så mye mer. Trur han hjelper noen få faste mennesker og var så snill at han hjalp oss for 2 år siden. Men hvordan man får fatt i ham det vet jeg desverre ikke.( Jeg er nok ikke i nærheten av å besitte de samme kraftene som Joralf, men jeg healer også, men mest på hobbybasis og til venner. Om dere vill kan jeg jo sende han det jeg kan , det vil jo ihvertfall ikke skade ham ,om dere vil det??
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Jaa, om du kan! Adressen til bloggen ligger i innlegget under, vet ikke om det er noe mer han trenger, men han kan få kontakt med dem vi den mener jeg..!
Cat.68 Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Kan du ikke finne bloggen til meg så slipper jg å lete.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 http://minstemann06.blogspot.com Den er ganske anonym, da den er åpen for "allmenheten", men om du legger igjen info der tar de sikkert kontakt med deg!
Cat.68 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 men kan ikke du for enkelthets skyld opprette en profil så kan jeg sende deg en pm med noe jeg ønsker å dele.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Tuuusen takk, har nå sendt dem info, så om de kommer tilbake på det, tar jeg kontakt med deg igjen..! *Stooor klem*
silhah og emilie Skrevet 10. august 2007 #15 Skrevet 10. august 2007 oki nå sniker jeg litt men vil bare si at wicca også driver med fjernhealing og jeg har stor tro på henne..se på www.magicgate.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå