Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har de siste ukene hatt mye og sterke kynnere (ikke vonde, bare en mage som blir hard) De sise dagen har beby vært ekstra urolig, men idag, veldig rolig.... (men ikke tvil om liv ) Har hat mensmurringer flere netter som har vart i en god stund (ikke kommet og gått), men aldr følelse av at noe er på gang. Har ikke vært plaget med treg mage, men en gang om dag er likosm maks.... I dag var jeg på do etter frokost, etter middag/lunsj, og like før jeg dro for å spisw reker hos mamma. Kom hjem, la ned 4 åringen, og selv om jeg var stappmett på reker og snop MÅTTE jeg ha litt mer snop... (he-he, det er IKKE særlig uvanlig) Gikk en liten halvtime,- og på do igjen (alle skjønner det er bommelom jeg snakker om her) Først var alt helt vanlig, og trodde jeg var ferdig, men neida, plutselig bare måtte jeg mer, og det var skikkelig løsmage..... Åtte dager igejn til termin, og har egentlig bestilt fødsel tidligst tirsdag til uka,- men eer redd at ting kan gå fortere nå.... Første fødsel hadde jeg også løs mage kvelden før det satte igang, hadde ikke engang hatt kynnere eller mensmurringer før det hele plutselig var igang... Spennende, men er egentlig ikke fødeklar enda.......Håper jeg fortsatt hører til hos dere over helga. Er ikke så veldig aktiv her inne, innleggsmessig, men leser innlegg hver dag. Lykke til alle fødeklare, de som ønsker å være fødeklare og til dere som ER fødeklare men ikke fødeklar alikevel ) PS flere med følelse/symptom for oppstart i kveld/løpet av helga???
conney skal ha nr 2:) Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hei..jeg har mensmurring om natta som avslutter med en hard kynnne, varer sånn i noen timer så går det over etterhvert.. hos meg er det modningsrier:) jeg er begynt å bli moden Jeg 37 uker.. du må ha lykke til
Fabelaktiv Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Lykke til håper du får viljen din.. Jeg syns jeg er ulik hver dag i tegn så jeg blir nok overrasket uansett.. men har 18 dager igjen da
lillegull:) Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 termin på mandag og hatt menssmerter i noen dager nå ,men ingen unge..hehe.. blir nok overtid på meg gitt..
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 HI her Jeg sitter fortsatt høygravid,- og egentlig glad for det ) Har faktisk hatt den roligste natten på lenge når det gjelder urolig baby, mensmurringer og kynnere, så det kan vel gå både en uke til, eller tre......Akkurat nå så føles en fødsel ganske langt unna, men som sagt så synes jeg det er helt greit. Men NESTE lørdag, DA kan ting begynne å speede opp, maks tre dager over UL-termin har jeg sagt- ble tross alt flyttet 10 dager fra menstermin.... Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå