Hjertemor Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 I september starter jeg på et studie som kalles Advokatsekretær. Er det noen av dere som har kjennskap til denne private skolen??? Er så redd for å kaste bort tid og penger...
Mamman til casper Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 hei hei! jeg begynner også der på det samme kurset som deg!! Vet ikke så mye om skolen jeg heller så dytter litt på her!
Hjertemor Skrevet 11. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2007 Heisan=) Så koselig da! Hvor skal du gå da? Jeg begynner i Sarpsborg!
Mamman til casper Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 skal gå i oslo jeg da! Tror forresten at med privat skoler generellt så kommer det ann på hva man gjør ut av utdanningen selv. Så hvis man jobber endel hjemme og står på hele tiden så tror jeg at man kan få ganske mye ut av utdanningen. Lykke til med utdanningen!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg tok utdannelse som helsesekretær ved Utdanningshuset for et par år siden. De la ut i det store og brede om hvor mange jobber som fantes for oss og at vi skulle få det enkelt å få jobb med utdannelsen vi fikk... Bare tull... Men utdannelsen var vel grei nok.. Lærerne var stort sett studenter ved universitetet..Noen flinke, noen absolutt ikke. Dette var i Bergen da.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg gikk på Utdanningshuset på advokatsekretær i Oslo for ca 4 år siden (årene går så fort at jeg husker ikke helt.....). Jeg var fornøyd med utdanningen, og jobber nå som advokatsekretær i et av de største firmaene i Oslo. Om det er forandringer siden da, vet jeg ikke. Jeg tok 1 år på kveldstid. Vi var det første kullet advokatsekretærer der, og det var litt delte meninger om opplegget, men jeg var som sagt fornøyd, og veldig glad for at jeg nå har det på min CV. Det var en del forskjellige fag, men hvor mye av det jeg faktisk har bruk for nå kan vel diskuteres. Men det er en stor fordel å ha en sånn utdannelse dersom man vil jobbe på et advokatkontor. Dersom man jobber på et mindre sted, kan det selvfølgelig hende man får brukt litt mer av det man har lært enn det jeg gjør.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå