Gå til innhold

Gutten min har mistet hår i bake hode!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 5 år som har en plass i bakehode, ca en 5 kronings størrelse som mangler hår, såg det plutselig i dag da han bøyde seg ned for og ta opp noe. Tenkte å nei, skal du miste håret og så begynt jeg tenke litt tilbake. I juni datt han ned fra kjøkken benke og slo seg skikkelig kraftig. (så kraftig at min mann mente vi skulle til legen, men legen bad oss vente, men vist gutten ble dårlig så skulle vi selvfølgelig ta kontakt igjen og komme, men han var i full av energi 2 timer senere) Og det er akkurat der han har mistet håret, det er ikke tegn til nye hår der heller. Kan han ha skadet hårsekkene slik at det ikke vokser mer? Litt kjedlig for han vist han skal ha et hårløst område i bakehode. Han er begavet med tykt og mye hår så du må virkelig se etter for og finne det, men kan det være noe annet? Noen som har opplevt noe slikt eller har en logisk forklaring på det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som at det er en sammenheng der ja. Om han har mye og tykt hår, så er det jo ikke så farlig. :) Men du kan jo bestille en legetime for sjekke at det ikke er en eller annen form for hårsykdom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...