arbeidsuhellet14.juli Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Igår en eller annen gang i løpet av dagen ble han bitt. Han gråt ikke og han sa heller ikke noe. Da vi la han igår var han litt hoven oppå ene beinet men vi regnet igrunn med at det var ett av mange myggstikk. Da jeg vasket han idag tidlig oppdaget jeg TO HULL i det vi trodde bare var ett stikk. Og beinet var veldig hovent. Det ble en tur til legevakten men ettersom allmenntilstanden var så god skulle vi bare holde han i ro til hevelsen begynte å gå ned. Men ta kontakt på 113 med en gang om noe skulle skje. Huff har resten av dagen idag gått med vondt i magen. Og tenker hele tiden:hvorfor sjekket jeg ikke beina hans igår.....
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Huff, så ekkelt!!!!! Håper alt går bra med lillegutt.......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Stakkars liten da og stakkars deg:-) Men hoggormbitt skal visstnok ikke være mer giftig enn et vepsestikk, bare at ormen er så utrolig ekkel...........Synes de er skumle jeg... Godt det har gått så bra med ham da!
roxanne Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jeg tror jeg hadde besvimt hvis det hadde skjedd (nå overdriver jeg litt da). Men ormer sniker seg jo rundt, og det kan jo skje. På hytta var det ei lite jente som så en buorm og hun hylte: "Se en hale uten katt." Godt det gikk bra!
2blå og ?? i magen Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Huff, håper alt står bra til med lillegutt..
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 hale uten katt ja!!!! hehe¨ Ja han var bare ute steinhellene utenfor hyttedøra....dvs max 5 meter fra døra. Men er høyt gress rundt steinene...mulig den lå å lurte oppi der.....sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå