Gå til innhold

Hvordan ser varmeutslett ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa har fått noe utslett på magen som jeg ikke har vært borti før. Hun har aldri hatt noe varmeutslett, og det første som slo meg er at det mest sannsynlig er det.. Men likevel er jeg usikker. Det er små små "prikker" som sitter tett i tett.. Ikke så lett å forklare.. Hun virker ikke plaget av det og om jeg spør om det klør sier hun nei.. Dette kom på morgningen i går og har verken blitt bedre eller værre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som kan forklare hvordan varmeutslett ser ut for meg her?

Skrevet

det er bittesmå nupper på en måte... er litt vanskelig å forklare, men ser ut som ørsmå kviser. Gutten hadde det her om dagen. En her og der men han har også hatt mange samla..

Skrevet

lillegutt får masse masse små hvite/røde prikker tett i tett, ser ut som han har gåsehud nesten. Jeg får store hvite prikker som jeg er så heldig å få mellom alle fingrene mine, de blir hovne og væsker etterhvert. Det spørs litt hvor utslettet kommer, om det er på ett sted som blit svett og varmt, er jo ikke nødvendigvis at hun er så varm på magen hele tiden og da vil hun kanskje ikke klø der så mye heller. Prøv å lufte henne så mye som mulig, jeg smører på aloe vera på minsten og det hjelper litt. Går bort etter ett par dager når det ikke er så varmt som det er nå om dagen, Buskerud iallfall. SVETT SVETT

Skrevet

Takk for svar.. Prikkene hun har ser veldig ut som dere beskriver, så da er det vel kanskje varmeutslett da.. Får følge med på det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...