Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Saken er at jeg nå har fått rede på at barnefar -som har fått barn med sin samboer, har adresse hos sine foreldre som er mange mil unna der han i virkeligheten bor. Barnet vårt er der på samvær annenhver helg. Jeg tenker da mitt med at de gjør dette av økonomiske årsaker. Hun får vel OS fra fødselen av om de ikke har felles adresse? Jeg er alenemor selv og får nå stønad til barnetilsyn osv i tillegg til min lønn for full stilling. Vet at denne ordningen er til for de som trenger det og da mener jeg slike ødelegger ryktet og meningen med slike velferdsordninger. Jeg har derfor lyst til å opplyse om det jeg vet til Nav. Noen synspunkter? Velger nå å være:
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 jeg syns du skal gjøre det hvis du gjør det av de grunnene du oppgir ja!Men du må vær anonym da!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 jeg ville ikke risikert samarbeide med far pga det for det gangner ikke mitt(vårt) barn. men hadde det vært noen andre....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Noen som vet sikkert at man får OS fra fødselen av? Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå