Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 nå har jeg jammen satt igang prosjekt maling som jeg har gledegruet meg til! Lister og dører, alt skal bli hvitt.....og når man først er igang så drar jo det ene det andre med seg....Så nå har jeg malt karmer og vinduer i to ganger, badet og kjøkkenet.........på noen få timer en fredag:-) Har endelig funnet en maling som forhåpentligvis ikke tar knekken helt på meg, for det pleier å skje, men denne skulle være "vennlig":-) Det første strøket er jo det verste og selve dørbladene kommer til å gå fort, men gudhjelpemeg som det drar med seg.....må jo selvfølgelig ta de som ble malt for få år siden også som kjøkkenvinduer etc.....og da ble det liksom litt mer enn først planlagt.......... Jeg er fornøyd med meg selv da og synes jeg er KJEMPEFLINK!!!!!!!!! fiske fiske fiske;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Takk.........blunker iherdig med vippene og tar blygt i mot kompliment nå!!!!!!!!! Hihihihi..........tror du jeg synes det selv også eller!!!!
♥Snulder Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Jepp!! Men det har du god grunn til å synes også ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Tror jammen jeg fortjener et glass vin nå også jeg;-) Sambo er på jobb så jeg får tutle meg ut på terrassen og jabbe litt med naboene:-)
Karomamma Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Kjempekjempeflinke Attpåklatten!!! Sorry at jeg ikke så ikke innlegget før nå Fra spøk til valborg, er det utrolig fint med hvitt!! Da vi flyttet hit, var det furu overalt. Min fantastiske venninne som er oppussingsekspert var her hver dag i en uke og malte lister og karmer. Det ble utrolig bra! Kjøyr på!! Bare si ifra når kjellerstua er ferdig, så jeg kan bli kvitt TVen som står her
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 ;-)) Om det blir Oslotur til søndag, så kan vi godt ta den med da! Satser på godt vær:-)
Karomamma Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 He he... Ja, satser på oppholdsvær på søndag! Tror det er meldt litt diverse foreløpig, men det kan jo fort blir bra!! Papsen sa han ville droppe fotballen (gisp!) og sykle opp til Ekeberg. Pust og pes, jeg tror vi jentene tar bilen...
Maud Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 Så flink du er! Vi var i det nye huset vårt i går for å se litt mer og få hjelp til å bli enige om hvordan det "egentlig" er der. Vi overtar ikke før helt i slutten av september, men hadde behov for hukommelsehjelp når vi skal planlegge oppussing. Helt klart at det er mye som drar det ene og andre med seg der også... Innen den tid er jo du ferdig hos deg, så kanskje du har lyst på en ekstrajobb? ;-)
Ronja65 Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Du er kjempeflink.:-). Her i huset er det 10000 prosjekter igjen for det blir ferdig. Gubben er flinkest her i huset. Nå har vi halvferdig stue, halvferdig gang, halvferdig kjøkken, halvferdig terasse. halvferdige soverom....Lurer på om vi noen gang blir ferdige:-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2007 Hahahaha........ja det var det da:-) Når lister og dører er malt, så står prosjekt rydde i kjellerstuen for dør.....for der skal hormonbomba flytte inn (det er heldigvis ferdig pusset opp - YESS), og da skal vi pusse opp hennes gamle rom til lille rosa.....og når det er gjort har jeg lyst til å ta vårt soverom.......igjen.........og igjen. og igjen............og jeg har en glassvegg som skal fuges (det skulle sambo gjøre når han flyttet inn og det er snart 5 år siden;-) og så var det listing i kjelleren og så skulle vi male huset og bygge mer platting......................puuuuhhhh.............SKJØNNER?
Dailis Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Du er kjempeflink du! Jeg går og venter på å få ånden over meg.... Men må vel innse at det eneste som hjelper er å ta seg selv i nakkeskinnet og sette igang et sted. Har tusen planer da, men hjelper så lite når det blir med planene egentlig:S
Reveenka Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Klapp på skulderen og masse skryt - de er kjempeflink!!! Her i huset er det sånn som det er hos enkelte andre - masse halvferdig... Begynte med friskt mot på å male stua da jeg var gravid med det lille revegullet - ble ikke ferdig og måtte legge ned penslene ca tre måneder før fødselen.... Og etterpå har det sittet laaangt inne å hente dem frem igjen gitt! Så der er det igjen litt malejobb, jah! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå