Gå til innhold

JEG NESTEN HATER LENE ALEKSANDRA!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe mer irriterende kvinnemenneske skal man lete lenge etter! vet innerst inne at hun spiller dum for å få oppmerksomhet, men gjett om den dama blir flau over seg selv når hun er "voksen"!

sikkert mange som er uenige med meg, men måtte bare få det ut. Så henne nettop på tv, skjønner dere.. :)

Ikke kan hun synge, ikke kan hun smile ekte, ikke kan hun formulere en setning på mer enn tre stavelser. Hva kan hun?? farge håret og blåse opp puppene. Forferdelig at hun skal være så kjent og få så mye oppmerksomhet pga det.

sorry og beklager utbruddet... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg må si at hun gjør skam på kvinnemennesket.

Håper for hennes del at hun ikke er så dum som hun virker.. For der er det gjennomtrekk altså..

Og, tenner egentlig gutter på sånne som henne????

Kan jeg ikke fatte...

Skrevet

Jeg er enig.. Synes hun virker så dum at det nesten virker falskt jeg..

Skrevet

Jeg er helt enig. Så henne på nyhetene nå, gjorde du også? "Makan! To vote, to vote, to vote is okay" hehe, ja, SUPER valgstrategi fra høyre sin side å få henne til å fronte dem!

Hun visste ikke hvordan hun skulle stemme, Foss måtte hjelpe henne! Ikke kla hun skjul på at hun ikke visste det heller..

en det skal sies at hun er flink til å profilere seg på dumheta si.. påtatt eller ikke.. (jeg tipper IKKE)

Skrevet

lurer på hvor hun har mest silikon jeg? puppene eller i hodet?

Skrevet

i hodet er det vel mest spindelvev og gjennomtrekk tror jeg....

Skrevet

Man er vel bra tett i topplokket om man later som om man er tett også!! Er ikke dama nærmere 30? Tenk så pinlig for familien hennes! Og hva er det Høyre driver med, egentlig???????? Kunne vel valgt en noe bedre kjendis til å profilere seg med?

Skrevet

enn kan jo ikke annet enn å le av henne :) er jo ingen som kan ta den dama seriøst eller alvorlig......

Skrevet

Det værste med det hele er jo at dama kan leve av dette, ergo er det ganske mange som liker konseptet. Skummelt!

Skrevet

skjønner ikke hvorfor dere skal henge dere så mye oppi Lene Aleksandra.......hadde dere vært en del år eldre og kanskje litt mere voksen så hadde dere bare blåst i hele jenta.....

ser at dere som skriver i tråden er fra 21 til 28 + ei som er 37år

men lene er vel i 20 årene og derfor dere henger dere så mye oppi henne tror jeg......kanskje dere er missunelig??

noe må det være siden dere er så sure og irritert på henne??

Jeg så innlaget på tv2 kl 21, og jeg reagerte ikke i det hele tatt, skal jeg henge meg oppi alt som er på nyhetene så hadde jeg blitt gal tror jeg!

Skrevet

jeg må da vel få synes hva jeg vil selv om jeg er ung. Bestemor og mamma satt og så innslaget sammen med meg, og de mente det samme. Så tilfeldigvis at noen hadde skrevet om henne her inne 2 sek etterpå, og da måtte jeg bare kommentere det:) Går ikke og tenker på henne til daglig, eller irriterer meg over at hun (og andre) er som de er/gjør son de gjør. Er heller ikke misunnelig.

Skrevet

Dette har vel ikke noe med alder å gjøre? Jeg er 30 og absolutt IKKE missunnelig på henne, er pen nok selv jeg, uten silikon og syrebleket hår ... (hvorfor blir jenter alltid anklaget for å være missunnelige når de reagerer på andre damer sin oppførsel?) Men det innslaget var rett og slett lavmål og jeg mener det er trist at noe sånt faktisk får sendetid på nyhetene. Hører vel egentlig bare hjemme i Se & Hør den dama der.

Skrevet

Akkurat... Mener akkurat det samme:)

Skrevet

Du er ganske frekk som slenger ut påstand om at vi ikke er voksne her. Jeg er 31 år gammel og er da vel for f**n voksen nok til å si meningen min.

Å være misunnelig på Lene Alexandra er det samme som å ønske at man er så dum at man ikke klarer å åpne en dør (eller å stemme......) ;)

Det at du ikke reagerte på innslaget sier mer om deg enn noe annet.

Skrevet

HAHAHAHAHAHA!!!!!!!

HELT ENIG!!!!!

Jeg så hu på nyhetene i går og GUUUUUUUUUUUD som hu DRÆIT seg ut!!!!!HAHAHAHA

Makan til dum bærte!!!!!!!!!

"hvordan stemmer man"?

EH!jeg hadde IKKE turt å spørre om det når kamra går!!!!

Hu burde sjekket det ut med masmma el pappa før hu gikk-hihihihihi

Skrevet

Helt enig Fikk sjokk i går når jeg oppfattet at høgre skulle benytte henne til å sanke stemmer.Skrekk å gru. La oss slippe å se og høre mer av henne og håper den dama lager motsatt effekt for høgre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...