petite fleur Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Noen som så Lene "my boobs are ok" Alexandra på nyhetene? Hun klarer jo ikke å stemme engang! Og den åndssvake fnisinga.....ER hun virkelig så kort??!!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Ja, seriøst - det var heeeelt absurd!!!!!!!!!!! Burde jo vært beskytta mot seg selv!!!!!!!!
snuske♥2 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 tror faktisk sånne "glamour-modeller" gjør seg dummere enn de er for å opprettholde dum og blond-imaget.... men tror ikke de har så mye IQ å stille opp med i utgangspunktet heller.
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Synest nesten det dummeste var da de sa at hun skulle gi valgkampen til Høyre mer tyngde, hehe.. Men fikk skikkelig grøssninger da hu sang da.. *Grøss*
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Håper for hennes del at hun egentlig ikke er SÅ dum.. Så ikke det som var på tv nå, men har sett mye av henne før. Og det er jo total gjennomtrekk jo... Og den teite sangen... Hadde puppene vært små og ekte, slik at sangen egentlig hadde hatt et budskap... men nei da.. ender bare med å forverre selvtilliten til unge jenter jo.... Hvem er det som ser ut sånn normalt da? Og det er jo sånne som henne som gir tennåringsjenter spisevegring.. for toppen på lykke for de er jo å se ut sånn som Lene.. Men er det egentlig noen andre enn tenåringsjenter som liker sånne kropper?? De fleste gutter/menn liker jo litt myke former, og naturlig utseende...
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 hun er iallfall så smart at hun veit hva hun skal gjøre for å få oppmerksomhet he he...... men lurer på hva som egentlig svirrer i hode hennes....
strekkmerketrollet Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 jeg reagerte på at de kalte henne ARTIST!! what??! ...nei, glem det! Hun der er ingen artist!
Niem og Patrick Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Piiiinlig å se henne på tv!! Klarer ikke å stemme, og står der og fniser.. Jeg blir kvalm :/
BEA-77 Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Rart at Høyre vil identifiseres med henne... (var forresten første gang hun stemte, hvor gammel er hun?)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Ja, jeg tror faktisk hun gjør seg teitere enn hun er. Jeg leste et intervju med henne etter den famøse liksom - sex'en med Robbie Williams. Da gikk hun helt under jorda, (hm, så rart..) tok ut extencionsene i håret, anla kommunebrun kjerringsveis, slutta å sminke seg som ei dukke og presse puppene ned i topper str. 10 år. I intervjuet fikk jeg faktisk fornyet respekt for henne, hun virket moden og reflektert, tok avstand fra hele glamour- tilværelsen, framhevet hvor glad hun var for at folk endelig så henne i øynene når de snakket til henne, og at hun endelig ble oppfattet som et oppegående menneske... .... vel...... så jævlig spennende kan det ikke ha vært å være en vanlig grå mus, for det stuntet der lyser det ikke akkurat akademia av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå