Gå til innhold

Tips for å unngå kjedespising om kvelden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere enn meg som lider av dette fenomenet.... Jeg trenger tips! Noen som har noen?

Jeg prøver å trene (trimsykkel) 3 kvelder i uka, så da er de 3 kveldene reddet. Bare 4 kvelder igjen som ødelegger effekten av de 3 andre...

Strikke og brodere holder hendene opptatt. Men hva med når man ser på tv? Eller er på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje å dele opp frukt/grønnsaker i biter i stedet for å handle inn godis?

Klarer det ikke selv, men ser jo selv at det er det jeg burde gjort...

Skrevet

eg brodere mens eg ser på tv.. timene fyker av gårde:)

Skrevet

ikke kjøp noe godteri. også lar du vær og spise noe som helts etter 6-7 på kvelden i 5 uker så har du fått til en god vane. men husk det tar bare 1 dag og bryte den. så så lenge du er hjemme så er det ikke lov. for hjernen kobler sted/tid og mat sammen.

så om du går forbi en butik du kjøpte is i igår så vil hjernen automatisk tenke IS.

derfor aldri godt hjemme i huset om kvelden. ALDRI

Skrevet

Jeg for min del, klare ikke å spise noe når jeg er på nett. Da er begge hendene opptatt. Men ellers strikker jeg, brodere og hekle foran tv'n.

Jeg har også funnet ut at istedenfor å spise usunt snacks, så kjøper jeg gulerøtter, agurk og div. og spiser med dipp.

Fikk kjempe god tips av helsesøster på helsestasjon: kjøp rømme, og tilsett hvitløk. Funker som en god og smakfult dipp. Kan tilsette litt anna krydder også.

Gud som det regner ute. Føles som om himmel bare plutselig åpnet seg og helte en bøtte med vann over oss.

Skrevet

alt med måte mener jeg! ha gjerne godteri framme, men trenger ikke tømme skåla likevel??? skjønner ikke de som synes det virkelig er godt, stappe i seg alt på en gang.. jeg tar to sjokoladebiter, og er fornøyd med det. noen ganger mer, fleste ganger mindre.har aldri opplevd å bli desperat etter godteri eller fråtset i meg. og er slank. er ikke det greit å leve etter a?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...