Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hvordan var det igjen med det fostervannet? Er det utflod blir det hvitt i trusa når det tørker, mens fostervann ikke vises slik når det tørker? Og så lukter fostervannet litt sånn sædaktig (i følge noen)? Begynner å mistenke at jeg lekker litt her...... :0/
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. august 2007 Ingen som vet?
2 barn,1 engel & 1 i magen Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Det stemmer. Er det helt blankt og lukter litt søtt/syrlig er det fostervann. Ikke farlig å lekke litt. Men fortsetter det å lekke over flere dager, må du ringe føden.
-Petrine- Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Dette skjedde med meg. På føden kan de teste om det er fostervann du lekker med en test. Det er litt greit å sjekke dette da det er gått hull på fostersekken om det er lekkasje. Det betyr at det er en åpning og større fare for infeksjoner. Jeg ble satt igang på grunn av fostervannlekkasje dagen etter det ble påvist.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Jeg har lekket siden uke 34,men fra den ytterste forstevanns hinnen... det er ufarlig.. men er greit å få sjekket det, for er det den innerste så er det som sagt ovenfor her infeksjonsfare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå