Blomsterenglene Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Guttungen på 9 måneder har klart å få opp korken og sølt ut en full flaske med melk i senga si! Så jeg måtte ta han opp en time etter sengetid for å skifte på sengen hans..! Og nå nekter han å sove og bare ligger gråter..Huff...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Dæven.. applaus til gutten din som klarte å få av korken! Hadde vært imponert av gutten min jeg:o)
Hidjey Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Da er jeg imponert, er ikke alltid jeg får de opp engang.
Blomsterenglene Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Hehe.. Lillebroren min fikk dem også opp da han var liten.. Så ligger vel til slekta..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Guttungen min kjeder seg så mye om natta han, ligger jo helt stille på rommet. Så da tar han flaska og leker me smokken. Helt til han får dratt den ut eller dytta den neddi flaska. Og hele guttungen er våt.
Hidjey Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Hvorfor har dere flasker i senga? Har selv flaskebaby, og han får alltid flaske på kvelden på fanget, så er det smokk og bamse i senga.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 En god grunn til å kutte ut melkeflaske i senga, da! Bør jo ikke ha melk etter at tennene er pussa..... Ikke heng meg nå, det er godt ment... Men vann kan han få, men kanskje en tutekopp som ikke lekker er bedre? De Avent-koppene synes jeg er greie, selv om vårt barn ikke får ha den med i senga likevel. :-)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 PS: Skjønner godt frustrasjonen din, altså, for å skifte på seng "hver kveld" er no himla herk....
Blomsterenglene Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 Han har slutta med med smokken, så den vil han ikke ha lenger.. (noe han fant ut på egenhånd) Men han ønsker flaske i senga,før han får ikke sove uten! Han har også kose klut og bamse..
Blomsterenglene Skrevet 10. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2007 Har bare skjedd en gang da.. Og det var nå i kveld.. Hehe.. Men han drikker ikke mye etter han er lagt i seng.. Kanskje en kvart flaske så er han i drømmeland..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå