Teltpluggen Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Med GOD samvittighet.. NOE altså.. Ikke NOEN.. Skulle pante flasker.. Troppet opp på butikkenmed en SMEKKFULL søppelpose og to vanlige poser.. Gikk bort til pantemaskinen i god tro om at dette var en MASKIN.. Men neida... Maskinen styrte seg selv.. FØRST ville den ikke lese strekkodene på ølboksene før de var HELT tørre (Så jeg stinker øl... DET så nok bra ut på butikken..), SÅ snudde ikke de snurretingene boksene rundt slik at maskinen hade noe mulighet til å FINNE den helvettes strekkoden.. Så jeg måtte legge ALLE boksene med strekkoden opp for å glede den "o store panteguden..".. ALDRI har jeg vært så lei av å handle FØR jeg begynte å handle.. SÅ fant maskinen ut at jeg hadde pantet nok, og skrev ut en kvittering til meg.. Men jeg hadde jo FLERE flasker... fikk puttet på litt flere, så kom det en ny kvittering.. Så jeg endte opp med FIRE pantekvitteringer etter EN pantetur.. Var så sur at jeg nesten freste:s TEITE STYGGE EKLE PANTEMASKIN!!
Bea har snart 4 barn? Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 hahahah så morsomt......................hadde blit godt irritert eg og altså,.....
snuske♥2 Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 hihi,vet hvor irriterende pantemaskiner kan være! sist jeg skulle pante ville maskina kun ta de flaskene det ikke sto pantemerket på, mens de med merket sendte han tilbake igjen, å jeg holdt på å klikke! tilslutt måtte sambo (som heldivis var med på butikken) overta hele pantingen...! drittmaskiner...hehe
Teltpluggen Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Sambo var ikke med.. Men pappa sto i en krok å lo av meg.. Skal vedde på det kom røyk ut ørene på meg.. ALDRI har jeg vært så sinna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå