Gå til innhold

Gi meg noe å le av.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjeder meg i kveld!

Morsomste jeg fant på pc`en i stad var en fredagsvits......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trusa mi er mye finere ....

Nå ler jeg litt faktisk - Hva fanden gjør puppealexandra og Per Kristian Foss sammen? Og hva kan hun gjøre for høyre?

Skrevet

"Synes du neger er negativt ladet?"-debatten på skravle. Tidvis svært festlig.

Skrevet

Haha....

Jeg lurer på om jeg skal ha kurs nr 1 og 3... Mannen er meldt på nr 1, 2 og 6.

Skrevet

Du skal få høre om trusa til prekæs. Har en jobb som krever noe pent antrekk innimellom. Er i den alderen at g streng og helt ungdomstøy er utelukket. Heldigvis. Det går i sloggy for å si det sånn. Den dagen jeg skal snakke om derimot, hadde jeg dratt på meg en i skrikende farger, kjøpt på bik bok (er det hotpants det heter?) Pent kledd og tekkelig skjørtelengde, men hva hjalp det da jeg satt meg på huk, med rompa vendt mot ett ganske stort publikum, (kunder) og oppdaget først etter en stund, at skjørtet hang igjen i en pappeske. (det trakk veldig et sted, for å si det sånn) Hvor mange som fikk den tvilsomme fornøyelsen av å se trusa til prekæs vet jeg ikke, men det var nok noen. Satser på at det trakk noen kunder.

Skrevet

Se deg selv i speilet, ha ha :P

Skrevet

haha.... Da fikk i hvertfall de noe å prate om ved middagsbordet, men det gjorde kanskje du også?

Hotpants er jo så deilig i stedet for G -streng som er oppe og kiler litt i 12fingertarmen!!!

Skrevet

Orket ikke å lese den tråden i stad, men rusler inn for å titte nå!

Skrevet

Må se humoristisk på det, men ble ganske varm rundt øra, kan du si..:)

Skrevet

hadde ikke klart å komme med noe morsomt om det så sto om livet. jeg har mistet linken til spillet jeg er hektet på, hele familien sliter med "magasjau" og vi venter besøk hele helga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...