Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Vil IKKE tilbake til jobben jeg har! Må bare få meg noe annet! Kan noen be for meg om at jeg får napp på en annen jobb?
~Snublefot~ Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Føler med deg, har hatt mange drittjobber før i tiden:-( Du får trøste deg med at det er søkers marked, masse lykke til på jobbjakt!
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Skal vi legge oss ned å gråte sammen???? Jeg vil nemlig IKKE ha den nye jobben jeg skal begynne i til torsdag!!!!!! Jeg vil egentlig ikke begynne å jobbe i det hele tatt:(:( Lille snuppa er bare 8 mnd.....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Jaaaaaaaaaaa la oss gråte sammen!!!
jente,jente, ? Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Kan jeg bli med å gråte og?? Men tingen her er at jeg trives i jobben, men jeg jobber mye mer enn jeg vil, og jeg har himla lang vei å kjøre, noe som tærer veldig.. Skulle gjort, og har gjort alt for å få en jobb nærmere hjemmet..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Åååå klart du kan gråte sammen oss!! Alt føles mye bedre når vi er flere =)
Skravlemamman Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Veit du hva, dette kunne jeg ha skrevet. Gruer meg sånn til ferien er over, men finner ikke noe annet relevant å søke på................åh...pyyyyyton....,,skal tilbake på jobb med verdens sureste menneske, blir i dårlig humør bare jeg tenker på det:-(
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 Finner ikke noe særlig relevant jeg heller Så nå søker jeg på ALT! Nesten hvertfall! Er utdannet hjelpepleier, og har nettopp sendt avgårde en søknad som sekretær!
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Når begynner du å jobbe igjen da, Fatasiløs??? Har ikke du november 06 barn du og?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 10. august 2007 Jo, har det vettu =) Skal ut i jobb først i september! Du da? Fikk også turnusen min idag! Og har regna ut at jeg jobber kvelden julaften! Det skjer IKKE!!
Sentralstøvsugeren Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Jeg begynner til torsdag!!!! Fikk tilbud om 50% fast jobb i kommunen jeg ikke klarte å takke nei til.....Har det jo som "plommen i egget" egentlig. Begynner 12.....fri alle ferier.....og Selma får være hjemme forsatt da pappan jobber netter og overtar da jeg drar på jobb.......men jeg hadde bestemt meg for ett ekstra år hjemme, og er liksom ikke helt kommet i jobbmodus enda.....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2007 Åååå det hørtes jo egentlig bra ut da!! =)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 10. august 2007 Jobber som hjelpepleier.. Bor i Råde..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå