Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Vet at den skal renses, men noen som har prøvd å vaske den på ullprogram? Hvilken vaskemaskin? Og resultatet?
Mrs.Robinson Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jepp. Gikk helt fint! AEG har vi, ullprogrammet er ganske godt tror jeg. Brukte milo uten parfyme, drypptørket under stadig snuing, og "fluffa" den opp til slutt i tørketrommrl på skåneprogram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå