Gå til innhold

Gullet mitt har så vondt i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har så veldig med mageknipe,men det kommer og går sånn annenhver dag.Jeg spiser ganske nøytralt og sunt,det eneste jeg kan tenke at han reagere på er agurk.Jeg spiser veldig mye,vart hekta i svangerskapet.Er veldig tørst for tiden og da er agurk veldig godt.Jeg skreller den,da noen sa at skallet kan være veldig sterkt.

Kan det være agurken barnet mitt reagerer på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Agurk gir luft i magen ja...!

Hvor gammel er han ?

Drikker du mye melk selv, prøv å kutt det ut..

Skrevet

Han er 6uker...jeg drikker melk ja,men det er ikke mere enn et glass annenhver dag...kanskje mindre å.

Skrevet

OK, min datter var veldig ømfintelig for alt mulig da hun var så liten..hadde masse vondt i magen, og da fant jeg ut at hun kanskje hadde melkeallergi, dvs jeg måtte kutte ut alt med melk i.

Og det gjorde jeg, det vil si alle matvarer med melk i og melk i seg selv.

Da ble det bra.

PLuss at vi tok henne med til kiropraktor også, etter 4 ganger var hun helt bra :)

Men generelt, så holdt jeg meg unna, agurk, erter, kål, løk, druer, sterk mat, krydder, brus (kullsyre). Det er det jeg kan komme på nå..

Det er så vondt når de har så vondt i magen sin stakkars.

Men nå skal det sies at dattera mi hadde nok litt kolikk også..

Skrevet

Uff da,nei det er ikke noe morro.Det er så vondt å vite at gutten min har det så vondt...da får jeg kutte ut agurken.Visst det ikke virker kutter jeg ut melka...tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...