en mamma:) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 hvorfor skal alle si: - å så diger du er - skal du spise mer nå? - nå sprekker du snart - synes du har blitt så feit jeg hmmmmmmm.. jeg er 31 uker på vei, å har to svangerskap til bak meg. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!! hvorfor er folk så gørre?? måtte bare få ut litt agresjon:s
*Urolig* Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Fy søren!!! Sier virklig folk dette til deg? Det hadde ikke jeg tolerert! Jeg har ikke ord! Gir deg en god klem! Du er vakker, husk det!
twoboys & a girl Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Her er det motsatt. -så liten du er -så sliten du ser ut De mener sikkert ikke å såre, de prøver vell kanskje å finne på noe å si. Men jeg synes det er tankeløstog sårende i hvertfall. Klem til deg
Anne-B. Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Fader, så frekt. Forstår ikke at folk tror det er greit å lire av seg sånt.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Få ut aggresjonen på de drittsekkene som sier dette til deg, f.eks.: Sier noen "å så diger du er", så kan du jo spørre vedkommende om han har peiling på sf-mål, og hvor stort dette skal være i uke 31, og om de ser om du er mye større enn det gjennomsnittelige målet. De fleste har ikke peiling på sf-målet i uke 31, så da har de ikke noe mer å si. - skal du spise mer nå? Ja, det skal jeg. Jeg har tross alt en baby inni meg som trenger næring...er jo ikke så farlig for deg at du ikke spiser like mye som meg siden du har så liten hjerne i motsetning til min hjerne - nå sprekker du snart Hmmm...du har vel allerede sprukket eller har du så stygt fjes til vanlig? - synes du har blitt så feit jeg Selvsagt har jeg blitt feit...jeg har jo en fettklump som vokser inni meg. Heldigvis skal den ut om 10 uker, og da forsvinner alt fett...dessverre for deg må du nok belage deg å gå igjennom hele livet ditt som en dumming. Jeg er feit og du er dum, jeg kan slanke meg og du kan...øh, hvis du bruker alle hjernecellene dine kan du kanskje lære deg å lese. Så anbefaler jeg deg å lese en bok om svangerskap og vektoppgang og for all del les en bok om sosiale antenner siden du mangler disse.
en mamma:) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 tusen takk for koselige svar:) dem gjør godt......... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå