kaur *har født!* Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har vært på føden, og de har konstatert at vannet har gått. Selv om riene er uregelmessige og ikke kommer oftere enn hvert kvarter, vil de sette meg i gang i morgen tidlig dersom ingenting skjer i løpet av natten. Ble lovet epidural - phu. Hadde fin fosterlyd og sparkeprøven så bra ut. Hadde litt på følelsen i går at noe kom til skje.... Gruer meg og gleder meg. -Dette blir spennende :-)
Gjest Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Kjempelykke til. Du får prøve å slappe godt av da mellom riene enda. Selv om det er lettere sagt enn gjort.
kaur *har født!* Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Ja, nå skal jeg bare ligge på sofaen og se på film for å samle krefter :-)
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Hadd ejeg vært deg hadde jeg tatt meg en laaang gåtur!Eller vasket golv..du vil vel ikke at det skal stoppe opp?Ikke noe digg å bli satt igang.Opp å gå! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå