Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Har lest at når en er i gang med modningsprosessen at det er vanlig at det kommer ut litt blodblandet slim/tegningsbløding: Hvordan ser dette ut egentlig, er det noen som kan beskrive det? Er det veldig lett å se at det er litt blod i det, eller blir slimet bare litt mørkere på en måte? Blir vedlig glad for svar, går og lurer på om modningen er i gang...
conney skal ha nr 2:) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 http://www.babyverden.no/templates/Subject____649.aspx gå inn her å les litt:)
fairy Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Trenger ikke å ha tegningsblødning selv om man modnes. Jeg har ikke blødd en dråpe blod, har to cm åpning, skjededel på 1 cm og er moden.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Jeg er nå 2 dager over ternindato og i går formiddag begynte jeg å blø, det så ut som nytt blod(rødt) men var veldig tyntflytende, akkuratt som om det var iblandet vann. Foruten dette hadde/har jeg kynnere hele tiden, men ingen smerter. Nå i dag morges er blodet blitt helt mørkt og det var i blandet litt slim. Er dette tegningsblødning tro? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Dette lurer jeg også på. Akkurat de samme tingene, bortsett fra at jeg har termin i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå