Gå til innhold

Raping

AnLin *j07* med januargutt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei dere anbefalt å rape deres nyfødte? Jeg hørte ikke noe om det, men har skjønt nå at det er veldig lurt å gjøre selvfølgelig. :0) Bare jeg som ikke fulgte med i timen, eller er det sånn at man ikke får råd om å gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan heller ikke huske at de sa det til meg på sykhuset.. fulgte sikkert ikke med jeg heller. ammetåke. men har jo lært det etterhvert jeg også da, he,he

Skrevet

Hehe... Uff blir flau når jeg tenker på dette, men ja, jeg ble spurt om det på sykehuset. Nå med mini, de to andre husker jeg ikke om de sa noe, men med mine, var på andre dagen vi var der, kommer en jordmor inn og prater litt og så spør hun plutselig "Ja går det greit å få opp rap også da?" Ble helt stum jeg, skulle liksom være erfaren mamma og greier med to barn fra før, men hadde helt glemt at små babyer så klart bør rapes *rødme* Ble flink etter den påminnelsen da! ;-)

Skrevet

Samme her... førstegangs, og ingen erfaring med søsken ol. Så ikke visste jeg at babyen måtte rapes.. selv om jeg hadde deltatt på foreldreforberedende kurs og hadde lest mye om babyer.. ingen fortalte meg dette...

Etterhvert skjønte jeg det når han sprellet og gråt fordi han ville ha pupp.. men ville ikke ha pupp (tok du an?)

Så startet jeg å rape han etter hvert måltid og da gikk alt så mye bedre... Lærte forresten det her inne.

Skrevet

Ja, en finner jo ut av ting etterhvert selv også.. Mamma synes det var litt rart at jeg ikke rapet snuppa da vi var på sykehuset, men hun ville ikke si noe for å kritisere..hehe. Søte mamman min. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...