Gå til innhold

folk kan si hva de vil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det er jaggu ikke lett å tenke fremover med jobb situasjon, når du er alene med få som kan stille opp! spessielt innenfor turnus arbeid! og det er såå enormt surt!! er (faktisk) 4 100% stilliger fast utlyst for hjelpepleiere, og på et helt spessielt sykehjem også kan jeg egentlig ikke søke for det hadde ikke passet med kveldsvakter osv! og det er såååå trist! tror jeg kommer til å søke, får den vel ikke uansett, men tenk om.... ! nei det er ikke altid like lett å vere alene mamma i sånne ting. de skal jaggu ikke klage de som er 2, de kan no i det minste jobbe for å få økonomien til å gå rundt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med barnefar da? Kan ikke han ta over hovedomsorgen, og så kan du ha barnet innimellom? ( Når du ikke går kveldsvakter og helg..)

Dersom det passer best for faren å ha barnet, så er jo det en mulighet. For jobb må du jo ha uansett. Spesielt når du har ansvaret for et barn.

Skrevet

er du lettere tilbakestående anonym? hvordan kan du mene at det beste for barnet er og bytte hjem og hovedomsorgspersjon fordi at mor skal får jobbe kveld/natt?

Skrevet

Hvis du samarbeider bra med faren, og dere bor nær hverandre, hva med å ordne en utvidet avtale, slik at du kan ta faste kveldsvakter og natteskift?

Men la barnet bo slik det er vant til!

Skrevet

far ønsker selv ikke å ha kontakt med hun, så det er ikke et alternativ.men må ty til mamma, og evt få en dagmamma som kan passe på kveld eller noe, men nå i første omgang får det hplde å søke på helgejobb.

og anonym, det er fult muligt å kunne jobbe, og samtidig ha hoveomsorgen for et barn! vlle DU kanskje gitt fra deg ungen din så du kunne jobbe????

Skrevet

uff, føler med deg.. Så surt at så mange jobber er skift!!

Mine unger har ingen far her, og jeg har ihvertfall ikke mulighet til å jobbe skift. Grubler litt her nå, er det noen annen dagtid jobber du kunne tatt? Hva med SFO på en skole f.eks? Barnehage? Butikk (kun dag)? Nå nevner jeg lavtlønnet yrker, men de går ikke utover situajonen du har med barnet ihvertfall...

Skrevet

Jeg fårstår deg..Har d akkurat slik jeg også..Er så lei av og gå hjemme med gullet,å veldig få til og hjelpe meg,og til di allerfleste jobber så er du avhengi av hjelp får at jobbene går utåver barnehagetid...Så d er et problem med og være alene desværre...

Jeg bor i by,og ingen barnehage i total nærhet å ikke har jeg bil så bare bringing til og fra barnehage blir en utfordring da bussene går bare engang i halvtimen på morgene og engang i timen utpå dagen,siste buss går vell halv 5 eller noe..Huff huff..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du får ikke tak i en nattmamma? En som sover der du bor mens barnet også sover og du er på jobb. Vet ikke om det bor mange studenter rundt deg, men de hadde vel glatt blitt med på å få betalt for å sove!:P Er jo ikke snakk om så mye i lønn...ikke det jeg har hørt i alle fall,- må bare finne noen du stoler nok på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...