celodi Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Leste i Vg i dag at de ikke er bra! 2 som døde etter og ha brukt og en god del var blitt syke.. (blodpropp) Går på de selv jeg,ble annbefalt på det sterkeste av legen min.. Alt er farlig for tiden!!
*Kleopatra Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Jeg tror alle p-piller er skumle. Kjenner ei som døde av blodpropp pga Trionetta. Har selv hatt blodpropp i ene lungen, da gikk jeg på Synfase (hadde gått på Synfase i 2 uker, Trinodiol før der). Overlevde heldigvis! Kjenner to til som har hatt blodpropp, ene gikk på Trionetta andre på Synfase.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Bruker de også, og tenker ikke så mye på det her.
mini*mi Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Jeg har hørt at det er større sjangs for røykere som går på yasmin som kan få blodpropp. Jeg fikk ikke gå på di av legen min siden jeg røyker, fikk heller loetta.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 De har også sagt at man ikke skal få panikk, det er ikke mange som får blodpropp, og man burde heller ikke slutte på dem. Leste det I Dagbladet i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå