Gå til innhold

seks dager på overtid.. så lei... andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vil jeg noe skal skje, men føler aldri jeg kommer til å få den lille i armene.... Tidligere tenkte jeg om de som sa de var så lei osv, at ja men noen dager fra eller til spiller vel ingen rolle... Men når jeg er her selv, på overtid, skjønner jeg godt hva de mente,,, Ikke det at jefg ikke holder ut noen dager til, men vil det skal skje nå,,,:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det på samme måten, har lite tålmodighet igjen nå altså...

Skrevet

Jaaaa 6 dager over her også, og jeg holder på å skyte noen! Var på ekstra kontroll i dag, men alt er bra, så jeg får ikke time på sykehuset før 17 aug.... Lever et liv i vakum uten å kunne gjøre noe vettugt i det hele tatt. Puh det var godt å få sagt det (og at vi er flere)

Skrevet

Er ikke på overtid, men vet utrolig godt hva dere mener fra sist. Overtid er noe herk.

Vi ser oss helt blind på termin-datoen, og da er hver dag etterpå tyngre og tyngre. Like skuffet hver morgen for at ingenting startet i natt heller. Og alle som gnåler og maser, "men går du enda da?" Og fra du har 3-4 uker igjen, sier de at ja men da kan det jo skje hvert øyeblikk. JA riktig, trenger ikke gni det inn.............Jeg gruer bare jeg tenker på det.

Men, men, vi får prøve å holde tankene til det positive av og til.

Lykke til alle dere som er på overtid, dere har min tanke med dere.

Skrevet

Jeg har enda en måned til termin, men jeg vet veldig godt hvordan det føles for forrige gang gikk jeg 18! dager over og det var et sant helvete. Jeg orket tilslutt ikke å ta telefonen, gå ut der jeg kunne risikere å møte kjente osv...

Så jeg føler med dere på overtid og håper at det skjer noe raskt:-)

Skrevet

Jepp, overtid her også. 4 dager i dag, blir nok ikke fødsel i natt...

Er møkk lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...