Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Jeg holder på å kreperere av mens-smerter. Har aldri hatt dette før jeg men etter at jeg fikk andremann så har jeg det hver gang. Måtte dra hjem fra jobb i dag p.g av smertene (har en jobb som krever meg med hud og hår hele dagen så jeg hadde ikke noe der å gjøre) Har tatt ibux mange ganger i dag men det hjelper IKKE...... Noen som har noen gode råd??
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Gå til legen og få tabeletter beregnet på sterke mens smerter,så har du til neste gang!Vet søsteren min måtte ha slike,hun hadde sinnsykt vondt.
Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Kan en få det altså? Da skal jeg jammen gjøre det. For dette er hver gang men heldigvis bare de 2 første dagene...
Gjest ->>- Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Kombikur med naproxen og cataflam. Men sånn til du kommer deg til legen; kombiner ibuxen med paracetamolholdige piller.
jordbær mathilda Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Jeg var plaget av det i mine yngere dager, startet med p-piller og problemet ble borte.
nick39 Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 hos meg har det blitt motsatt, etter at jeg har fått 2 barn så har jeg ingen smerter. Litt murring bare. :-) Men jeg har vært veldig plaget i perioder tidligere. Jeg la meg ned på ryggen med en varmeflaske over området der det gjør vondt. Det er ikke sikkert du reagerer så godt på Ibux prøv noe annet smertestillende. Det du skal huske er å kutte ut salt i mat/snop ca en uke før perioden kommer. Viss dette er noe som kommer hver gang så kontakt lege for å få noe sterkere for å ta noe av smertene. Uff jeg synes synd på deg.........jeg vet hvordan det er.
Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 1 Ibux da og 1 paracet? P-piller kan jeg ikke bruke.....jeg blir litt ustabil av de kan man si...hehe
Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2007 Takk for omtanken nick38. Ja dette er ikke noe godt. Snop og snakc spiser jeg ikke (har ikke gjort det på 7 mnd nå....stolt av meg selv) Men problemet er at syklusen min er så ustabil at jeg ikke vet når jeg får mens hver gang....Men mindre salt i maten kan jeg jo kutte ned på uansett da for det skader jo ikke,
Venezia 1 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg har hatt veldig god hjelp av hormonspiral.
nick39 Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 :-) du er flink........... Nei ta deg en tur til legen, det er ingen vits til å pine seg selv. Lykke til
Gjest ->>- Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Ja. Men som sagt, naproxen og cataflam. Tror forresten man får lavdoserte naproxen reseptfritt, da kan du jo kanskje få tak i i løpet av helgen og så bare slenge innpå med noen stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå