malise Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Ikm idag. testet imorges for 3. dag på rad. Svak, svak positiv som de andre dagene, men etter at ca 10 min hadde gått. Var på jobb idag, men var så svimmel at jeg bare MÅTTE sitte etter 20 min. Gikk greit når jeg satt, etter noen timer, gikk jeg på do, og der kom det noen dråper blod. Ble livredd og redd for å ha sa igjen. (Hadde i mars.) Dro hjem og la meg. Helt utslitt og fryktelig svimmel. Har nå sovet i 4 timer, bare noen dråper blod til. Kanskje ikke noe oppsiktsvekkende med blod på ikm dagen, men har følt meg SÅ overbevist om at jeg har vært gravid denne gangen. Pleier ikke å være så trøtt, så sliten og så svimmel som jeg har vært den siste uka. Har heller aldri fått positiv test etter at testtiden har gått ut før. Har tenkt at det kan være sa siden jeg er såå svimmel (at jeg kommer til å miste mye blod). Også leser jeg at noen har små blødninger rundt ikm og likevel er gravide. Det kan være tanta også, men jeg har aldri hatt noe særlig pms-symptomer før. Vet jeg må ta tiden til hjelp, men er såå bekymret. Noen råd eller trøstende ord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå