Gå til innhold

Fra når kan man ikke bade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm...elsker å duppe i badekaret. Men når må jeg slutte med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke fått advarsel om det, har badekar. Det blir brukt i åpningstiden så skjønner ikke hva som skal være så farlig med det.

Hør med jordmor eller lege vis du er usikker.

Skrevet

Man kan vel bare bade og kose seg? tror da det....

Skrevet

det er vell ofentlig boblebad en skal styre unna tror eg.......

Skrevet

Jeg gikk på svømming for gravide fram til termin - ikke noe farlig med det.... Eneste du kanskje bør passe på er ta ikke vannet er for varmt så babyen blir overopphetet... Ellers tror jeg da man kan bade så lenge man vil. Lå i badekar under fødsel også selvom vannet hadde gått...

Skrevet

Tror at så lenge ikke slimproppen har gått eller vannet (at man f.eks lekker) så kan man bade. Men så er det jo sånn da at den slimproppen trenger man jo ikke merke at man mister engang...

Jeg svømte hvertfall sist og fikk aldri noe beskjed om å slutte av jordmor/lege. De synes det bare er fint. Tror nok du kan kose deg i badekaret jeg

Skrevet

Mener jeg fikk beskjed om ikke å bade de fire siste ukene i fare for at det mulig kunne ha begynt å åpne seg dernede.

Skrevet

Det er jammen sant når du sier det Anonym. De fire siste ukene, demrer noe der. Hvor fort er det mulig å glemme, det er jo bare 19 mnd siden for min del liksom... (huh)

Skrevet

de siste 4 ukene skal man ikke bade i offentlig bad pga infekjsonsfare dersom man har begynt å få åpning. hjemme i badekaret er det bare å slå seg løs. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...