Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Men lurer på om de holder kulden godt ute? Noen som har kjøpt årets model? Prisen på 399 var jo heller ikke avskrekkende.
imsdal med julesmak Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg har kjøpt, etter anbefalling fra damen på butikken. Men bor på sørvestlandet så vi har ikke kjempe lange kalde vintre her da.
Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Var å så på den i går jeg. Den så kjempegod ut men jeg var så skuffa over hvilke fargene jeg kunne velge mellom jeg. "jentedressene" var forsåvidt greie men "guttedressene" var ikke noe fine....
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 har du noen link? var på babyshop i går og da hadde de ikke fått inn noen reflexdresser ennå..
imsdal med julesmak Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Ingen link desverre for dressene er ikke kommet på hjemmesiden til reflex enda. Var forøvrig ikke helt misfornøyd med fargene jeg da. Ikke noe orginalt men blått er nå greit det da Synes jeg ihvertfall
Lille Jumbo Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 De er ikke på nettsiden til reflex enda. Men de hadde fått den på butikken her.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Hvilken butikk så du dem på?
frk.møøø Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 hvis det er den samme som jeg har kjøpt så er jeg fornøyd med fargen, lys brun og litt rosa. men synes de virker litt lett å bli våt i og dumt det ikke er løst fòr inni..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå