Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 når vi leverer eller henter i bhg, er det unormalt eller?
Libido- Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 ja du har en kynisk og kald unge som ikke er glad i deg. Høhø. Sikkert like normalt som å gråte =)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 He he Libido! Liker humoren din, men har faktisk tenkt tanken seriøst, he he..
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Det er jo ingen ting som er bedre enn at han er trygg på det med barnehagen.Tror det er foreldrene som blir litt "lei seg" når barnet ikke viser tegn til å savne dem når vi går.. Jeg er glad de dagene min datter går i barnehagen uten å grine, synest det er hjerteskjærende å gå fra henne mens hun hyle rog roper mamma. Det skjer ikke så ofte men tungt.. Så var jeg deg ville jeg vært takknemlig for at han ikke gråter:) Han er trygg, og vet kanskje at dere kommer jo tilbake om litt:) ( etter endel timer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå