Gå til innhold

Uff, nå ble jeg nysgjerrig, 3barnsmor88

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har du klart å få en på 10mnd og en på 4 mnd? Er ikke det litt umulig? Regner med du har det litt travelt om dagen. :) Ha en fin kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fortidlig fødsel... er ganske travelt om dagan ja...

Skrevet

Det hørtes sjeldent ut.

Skrevet

Du må jo omtrent ha blitt gravid samtidig som du fødte, eller er dette en "bløff". Tvillingene dine ble jo født etter ca.5-6 mnd.

Skrevet

Bullshit.. Jukseprofil! Nekter å tro dette er sant.

Skrevet

Som sagt, det hørtes sjeldent ut.

Skrevet

Jepp. Har tidligere forstått det slik at hun er alene også, hvilken alenemor under 20 år klarer å bli gravid rett etter fødsel nr 1, for så å bli gravid med tvillinger og i tilegg føde 3-4 mnd for tidlig? For mange events på en gang her ja..

Men hadde det vært sant skulle hun fått en hjemmelaget papp diplom hos meg med mange kondomer på.

Sorry at jeg er ekkel nå, men fikk bare så lyst.

Skrevet

allså det går faktisk. kan godt hende at dette er en jukseprofil. men det går. kusina mi hadde 3 barn (ene gikk bort) å den første født i uke 30, den andre i uke 24+4 å den tredje i uke 23+3.

Skrevet

Bare lurer...Dere som tror dette er en jukseprofil: Hvorfor skulle hun lyge på seg noe som er så sjeldent og uvanlig? Hadde vel vært enklere for henne å "lage" riktig tid mellom svangerskapene, da hadde ikke folk begynt å lure...? Alle vet jo hvor lenge et svangerskap varer liksom...

Men bare så d er sagt: Jeg tar ikke standpunkt i om dette er en jukseprofil eller ikke altså, selv om jeg skriver dette innlegget... :)

Skrevet

Jeg har ikke sett hun skreve noen innlegg før så hvorfor myge når eg ikke gidder liskom?

Skrevet

Om man søker på nicket så får man opp tidligere innlegg av henne. Foruten at hun har klart det utrolige med å få så tette barn så er det ingenting annet som virker misstenkelig ved henne.

Skrevet

Det er fullt mulig det.

Noen som husker 87jenta kanskje? Hun har vel 5 eller 6 mnd mellom tror jeg... Lille Nora som ble født så alt for alt for tidlig, og søsteren som kom til termin... Hun ble forøvrig mobbet ut herfra...

De beskyldte henne for at det mest dyrebare hun hadde her i verden var ei babyborndukke når hun la ut bilder av skjønnheten.

Utrolig hvor ondskapsfulle enkelte tillot seg å bli.

Skrevet

Hun har forøvrig vært aktiv her inne en stund allerede.

Ikke hennes feil at dere ikke har lest på alle forum her inne:p

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Ang. 87_jenta. Nå er det jo lillesøstra til Nora, Amelia, som er født nærme termin, så det er mer enn 6 mnd imellom...etter litt søking fant jeg ut at Nora er født 8. sept 06 og Amelia 23. juni 07, altså 9,5 mnd imellom. Hun kom forrsten tilbake etter den babyborndukkegreia, men antar at etter at minstamann kom så er hun for opptatt til å være her, eller hva? Men...siden Nora er veldig prematur, så regner en jo litt anderledes mtp. utvikling, og derfor kan det tolkes at det er såpass lite som 6 mnd imellom.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

La oss se på dette matematisk. Eldstedattera er født 11. sept 06. La oss da si at hun hadde EL 2 uker etter det (noe som jo går an...finnes folk her inne har jo fått mensen så vidt etter endt renselse), så får vi dette:

Unnfangelsen finner sted omkring: 25. september, 2006

Hjertet begynner å slå: 20. oktober, 2006

Embryoet beveger seg: 13. november, 2006

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 20. november, 2006

Alle indre organer er ferdig formet: 20. november, 2006

Risikoen for spontanabort avtar: 4. desember, 2006

Kvalmen avtar for de fleste: 11. desember, 2006

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 18. desember, 2006

Fosteret svelger og tisser: 1. januar, 2007

Tid for ultralyd: 8. januar, 2007

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 15. januar, 2007

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 29. januar, 2007

Fosteret begynner å høre: 19. februar, 2007

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 19. mars, 2007

Mange fostre legger seg med hodet ned: 23. april, 2007

Svangerskapspermisjonen begynner: 30. mai, 2007

Antatt termindato: 20. juni, 2007

Som dere ser "Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 19. mars, 2007" Fullt mulig for henne å få barn som overlever i mars altså!

Ved flerlingsvangerskap så er det jo mye mer vanligere med prematur fødsel, og nå har det seg også slik at hvis man blir gravid like etter et svangerskap økes sjansen for prematur fødsel, spesielt hos unge mødre...altså er det ikke overraskende at 3barnsmor88 fødte prematurt. Så jau...er ikke spesielt vanlig dette, men det er mulig.

Skrevet

Kjenner ei som ble gravid med en gang etter hun fikk sin første. Og 9 mnd etterpå kom neste mann.

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

seriøst? sa noen det, dukke? kjenner jeg for vondt langt inni skrotten,,en stakkars baby som er født altfor tidlig til å klare seg nesten så sier noen sånt..

blir flau på dems vegne, de må ha et jævlig liv!!

Skrevet

de er født i uke 26. og jeg er ikke alene med de, har en fantastisk kjæreste som stiller opp.. men skjønner godt at noen kan tro det er en tøyseprofil siden det ikker er så veldig vanlig å ha bare 6mnd mellom barna..

Skrevet

Uff, jeg syns det er dumt at det skal bli så altfor mye snakk om brukere her inne. Samma om det er sant eller ikke, hva er vitsen i å hetse folk så?!

Jenta prøver vel ikke å provosere noen vel?

Uansett, om prfilen din er sann, 3barnsmor88, så står det virkelig respekt i at du holder deg oppegående!! Jeg holder på å bli tullete iblant av min ene baby på 5mnd.. ;) Stå på du, og ikke bry deg om hva folk sier:)

Skrevet

Om det så var en tøyseprofil, noe jeg ikke bruker en kalori på å tenke på, har hun plaget noen her inne? I såfall har jeg ikke fått det med meg og hva er da saken?

Skrevet

uff.. folk har lite å irritere seg over her inne også gitt. husker dette fra bim. ikke la oss bli sånn her inne også da............

Skrevet

Æsj, det var ikke meningen å skape et sånt innlegg. Jeg bare lurte på hvordan du hadde fått det til.. ikke så vanlig, skjønner du.

Håper du får en fin kveld og at ungene sover godt i natt :)

Hilsen

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...