Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hey girls! Har et lite problem her skjønner dere... Jeg er så å si sukkeravhengig! Har alltid vært veldig glad i snop å sånn, og vet at dette ikke er bra for fosteret. Er 25 uker på vei nå. Noen tips til hva jeg skal gjøre for å kunne droppe dette snopet? Har prøvd frukt og grønt, men det går bare ikke! :S Takk på forhånd for svar!
twoboys & a girl Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Har normalt ingen problem med å ligge unna det. Men nå har jeg helt dilla på sjokolade og mest på kveldene. Er på dagen å handler å da tror jeg at jeg ikke har så lyst på sjokolade så jeg kjøper det ikke. Så kommer kvelden å suget kommer, så har begynt å hamstre i det siste... Spiser endel frukt å da.
Tussa og Sofie Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Har dessverre ikke noe råd nei, er like ille selv. Har blitt helt kakemons på mine gravide dager, er i utg.pkt ikke det. Men bare må ha skolebolle, kake, is o.l. Helt tragisk...prøver å spise endel frukt jeg og, meloner spesielt, for det er jo veldig søtt og dekker liksom behovet litt ;o)
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Prøvd kromtabletter? Ta dobbel dose!
Smellt P. Tjukka Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Undersøk i allefall om du kan ta Krom når du er gravid ...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Skjønner hva du mener, men tenk på hvor stor babyen i magen kan bli av alt snopet! Jeg ble ganske skremt forrige svangerskap da jeg fikk en ganske stor baby (4414 g) og la på meg 30 kg. Jeg kan love deg at de er vanskelige å få av igjen etter svangerskapet! Det kan bli en tøff fødsel for deg hvis babyen er så stor, og mye av dette kan skyldes sukkerinntak under svangerskapet. Nå er jeg gravid igjen og er fast bestemt på å ikke spise så mye søtt eller salt. Er i min 22. uke og har til nå gått opp 3 kg. Håper dette kunne være til hjelp. Spør om legen din eller jordmor har noen tips!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 11. august 2007 #7 Skrevet 11. august 2007 Ikke annet råd enn å prøve å slutte å spise så mye sukker. Når man gjør det så er ikke kroppen så "avhengig" av det lenger, og du vil heller ikke ha lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå