Gå til innhold

Legen min bare surrer jo.. Blir så irritert på han..=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk henvisning til sykehuset som han skulle sende.. Han glemte det først og fikk sendt den først etter en uke.. Ringte etter 2 uker til for og høre hvordan det gikk med henvisningen.. Han hadde da sendt den til feil avdeling.. Så jeg fik da verken avbestilt eller bestilt time..

Sist jeg hørte nå når jeg ringte sykehuset var at den var oppe til kirugisk vurdering.. Noen som vet hva det betyr??

Og er det ofte sånn at når noe kan være farlig eller haster ringer de gjerne og får deg inn med en gang eller kan det gjerne ta litt tid uansett??

Spør kanskje vanskelig her nå..=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kan jeg spørre om hva som har skjedd? Er det noe farlig så skal du ha svaret innen et par dager.

Skrevet

Nei ikke noe akkutt... Jeg var hos legen med en kul i lysken som har vært der i godt over 4 mnd nå.. Han tok noen blodprøver og sjekket resten av kroppen og sa bare kort at jeg måtte ned på sykehuset for og ta celleprøve.. Og at han skulle sende henvisningen sammen med blodprøvene...

Det er jo over 3 uker siden nå ..

Skrevet

Hmm, da hadde jeg ringt å maset litt :) hadde legen din trodd at det va noe ille så hadde du nok hørt noe rimelig kvikt.. Blodprøvene dine var nok bra., når de er bra så får du ikek noe svar på de.. Sånn er det hvertfall her :)

Skrevet

Det er ikke sikkert at dem tar en hurtig inn selv om det er noe alvorligt.

Min bror har en stor svulst i ryggen som presser på nerver og slikt..Og han har ventet i 2,5 mnd for å få komme inn til konsultasjon på sykehuset.Og da han var inne der fikk han beskjed at bildene han hadde tatt var for dårlige så dem måtte ta nye.

så da var det enda en mnd å vente.Stakkars.Ondt har han og ikke minst det å ikke vite om den er god eller ond artet

..

Så jeg ville ha presset på litt for å komme til, selv om jeg tviler på at de hjelper så mye.Det er MANGE i køen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...