KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Her blir det biff, sopp, grønnsaker og fløtegratinerte poteter
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Har spist Taco med kjæresten og Lille. Det var stor stas og veldig kos. Ellers blir det cheese doodles til kvelds. Hihi.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 ååå... blir helt grønn av misunnelse! har vært en evig dritt dag, å nå er det som frister mest å bare gå å legge sæ under dyna!! får krysse fingrene å håpe på en bedre dag imorra!! kanskje taco hadde vært noe til lørdagskosen!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Ingen flere som skal kose seg?
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Drit dag, her også! v helst legge meg. Må vere graviditeten som gjer meg humørsjuk, v helst ikkje snakke med sambo meir i dag. Bare dritt! Får håpe det blir en betre dag i morgon med "lørdagskos"
Prinsemammaen Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Sitter og koser meg med Superchips og dip. Hadde pannekaker til middag i dag. Og fikk veldig lyst på taco til middag i morgen! :-)
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Her ble det grilling etter jobb, så trening og nå etter en laaaaang dusj skal jeg drikke meg akkurat passe lite edru på nydelig rødvin, mmmmm fredager er deilig!!!
celodi Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Vi skal grille pølser og ha chips og salat til.. Snuppa fikk bestemme..Blir litt sent i dag,men det er koselig!! Minstemann er borte for helga,så vi koser oss masse med størsta=)
Mor til 3 søte små:) Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Pita med godt fyll og brownies til dessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå