Gå til innhold

Vanlig å bli uvel og svimmel m kynnere???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sånn hver kveld når kynnerene setter inn, føler meg helt kraftløs og i tåka. Normalt? Flere? Har 6 uker igjen da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg det også. Har så sinnsykt med murringer at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og blir kvalm og svimmel... håper det er et tegn på at noe nærmer seg ihvertfall!

Skrevet

Uff, det er ganske slitsomt, altså, blir så asosial av det, jeg, og da blir dagene og timene så laaaaange. Vi får håpe det betyr noe mer enn bare plager da:-)

Skrevet

jepp får håpe det ikke er så lenge igjen for oss =) men de kan vente littegranne til disse babyene våre da =)

Skrevet

Ja, det er litt i tidligste laget ennå. Fikk min forrige i uke 35, det gikk bra, men han var puslete og amming ble vanskelig i starten, så jeg synes det er greitt hvis denn gutten venter noen uker til.

Skrevet

ja er litt mye styr med de som kommer for tidlig regner jeg med... hvor stor var han da han ble født da?

Skrevet

Han var 45 cm og 2800 g, så var i grunnen grei størrelse på ham, men han var full av hår - det ble borte etterhvert, da, hi-hi. Litt gulsott, sov mye, men ellers frisk og rask:-)

Skrevet

oj ja var grei str det =) rart at jenta mi sikkert er noe sånt nå... wooow!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...