Anonymmmmm Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Da vi giftet oss var jeg gravid. Hadde "mammabrudekjole". Vi hadde lite selskap. Bare middag med dessert. Fordi jeg var plaget med bekkenløsning orket jeg ikke mere. Men nå *kjempesnufs* er jeg 25 kg lettere og ønsker jeg meg stort selskap og skikkelig brudekjole. BUHUHUHU *Tørke busemann*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Kan du vel ha? Bare å ha selskap det og kjøpe deg brudekjole. Tror ikke så mange hadde reagert negativt på det.
Anonymmmmm Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 Mannen min lurte fælt på hvem jeg skulle gifte meg med, om jeg skulle ha nytt bryllup Det var så viktig for meg å være gift når babyen kom. Derfor hadde vi litt hastverk. Tenkte jo ikke 2 år frem da. Tenk om en hadde visst litt mer. Men er det noen som vet om noen som har hatt 2 bryllup? Vet det er "normalt" hvis en gifter seg i utlandet f.eks. Men vi giftet oss jo i kirken her. Kan jeg skylde på at vi giftet oss i nabokommunen :-) Så nå vil vi gifte oss her *hehe*
~sjiraff~ Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Har det ikke blitt ganske pop og fornye bryllupsløftene da? Selv om etter 2 år er det kanskje vel tidlig?!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Ville heller bare hatt selve selskapet jeg. Si til venner og kjente at dere vil at alle skal være med å feire den store dagen deres. Kjenner noen som gjør det på akkurat samme måte som dere nå, og skal ha stor fest til sommeren.
Anonymmmmm Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Ja, kanskje bare ha selskapet. Men å komme i brudekjole da? Går det da? Det er jo litt med "dillet" og kjolen osv også
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Hadde jeg ikke reagert på at du gjorde iallefall. Også kan du jo bare si det som det er at du virkelig hadde lyst til å ha en sånn kjole men at omstendighetene gjorde det litt vanskelig.
Holly❄️ Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 Bryllupet mitt ble ikke helt som jeg hadde ønsket heller, så jeg har også samme ønske som du:) Men blir isåfall noen år til enda ja...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 Sukk... Det var jo helt fantastisk med alt styret, med kjolen, håret og alt. Har også veldig lyst til å gjøre det igjen (med samme mannen, da!), men synes litt av greia er at det er "en gang i livet"... Kan du ikke lufte ideen litt blant venner/familie og høre hva de synes da? Hvis dere hadde lite bryllup, er det kanskje noen som føler seg "snytt"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå