Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 jeg lurer bare på hvor langt inn jeg kan putte den tabletten som følger med canesten salven. jeg vet at jeg ikke skal bruke den hvite tingen til å putte den på plass med, men hvor langt kan jeg putte fingeren min opp der da? skal jeg samtidig smøre meg med salven også?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 putt den inn omtrent så langt du ville puttet inn en tampong du =) så lenge den sitter et stykke oppi er det greit, sitter den for langt nede kan den fort falle ut. greit å putte den i om kvelden rett før du legger deg - på dagen er det litt dumt fordi den kan skli ut når du beveger deg =)
kokkelimonke Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Følg Sauen sitt råd, fungerer best :-) Og ja, lurt å smøre seg med kremen samtidig :-) Skal smøre deg med denne kremen 3 ganger daglig ca, og vask gjerne med en fuktig klut mellom hver gang, for best effekt! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Skal også prøve canesten med tablett og krem...men litt usikker - den tabletten er ikke noe man skal ta ut igjen sant....eller???
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Den tabletten skal ikke ut igjen, nei. Men bruker du sånn svær en på 500 gr kan det hende at det kommer masse rester ut,- veldig kornete, og kanskje en bit. Så greit å bruke truseinnlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå