Søtnos Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 har gått på trionetta, men ringte i legen i dag for nye. Sa at eg ikkje ville gå opp i vekt eller ha kviser... fikk yasmin. Men er litt skeptisk... noen som har noen meninger? prøvd de?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg hadde de før Jeg gikk NED i vekt jeg, men jeg blødde av dem... Jeg hadde liksom mensen i to uker av gangen... Bestevenninnen min bruker dem nå, hun gikk også på Trionetta, og hun er veldig fornøyd hvertfall!
twoboys & a girl Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Brukte først trinordiol, byttet til yasmine etter forrige fødsel. Ingen bivirkninger av de,fungerte som de skulle. Kommer til å bruke de igjen.
Søtnos Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 Godt å høre! Lyst å gå ned! hehe Men hadde en rar følelse om de..... flere som er happy med de?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Vet ikke om venninna mi gikk ned da, hehe. Men jeg gikk ned Men jeg byttet til marvelon, for jeg bare blødde... Så fikk jeg Marcelon, som visst nok skulle være mye bedre, og ikke ha bivirkninger... Bivirkningen var å bli gravid xD
Søtnos Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 hehe, bra bivirkning det då :-) dersom en vil det... har blanda følelser, kanskje best å vente da?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Jah xD VILLE ikke det, men nå er jeg glad det er sånn
mamma til 2... Skrevet 10. august 2007 #8 Skrevet 10. august 2007 har brukt yasmin i 4 år nå..er kjempefornøyd. ikke hatt noen bivirkninger. får aldri kviser lenger..la ikke på meg ett gram av de
snurbis Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 ble gravid 2 ganger da jeg gikk på de...anbefaler de ikke..
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg gikk på Yasmin en liten periode, men slutta med de fordi jeg ble skikkelig uvel av dem. Vanskelig å anbefale p-piller til andre, da de kan ha så forskjellig virkning på ulike individer. Vil likevel si at det har vært en del negative oppslag i det siste angående Yasmin ift blodpropp, bare så du er ekstra på vakt:)
M&MH Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Jeg blødde en mnd sammenhengende med yasmin...de er jo veldig dyre da!
Gjest Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Jeg var veldig fornøyd med Yasmin. Brukte Trionette før jeg også. Ble fort gravid da jeg sluttet på Yasmin og. Hvis det er et mål i fremtiden )
minibolla Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 jeg har spist yasmin i mange år og er kjempefornøyd! når jeg ble gravid slutta jeg m de en mnd før,så det gikk kjapt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå