Gå til innhold

yasmin ppiller....... skeptisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått på trionetta, men ringte i legen i dag for nye. Sa at eg ikkje ville gå opp i vekt eller ha kviser... fikk yasmin. Men er litt skeptisk... noen som har noen meninger? prøvd de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde de før :)

Jeg gikk NED i vekt jeg, men jeg blødde av dem... Jeg hadde liksom mensen i to uker av gangen... :P Bestevenninnen min bruker dem nå, hun gikk også på Trionetta, og hun er veldig fornøyd hvertfall! :D

Skrevet

Brukte først trinordiol, byttet til yasmine etter forrige fødsel. Ingen bivirkninger av de,fungerte som de skulle. Kommer til å bruke de igjen.

Skrevet

Godt å høre! Lyst å gå ned! hehe Men hadde en rar følelse om de.....

flere som er happy med de?

Skrevet

Vet ikke om venninna mi gikk ned da, hehe. Men jeg gikk ned :P Men jeg byttet til marvelon, for jeg bare blødde... Så fikk jeg Marcelon, som visst nok skulle være mye bedre, og ikke ha bivirkninger... Bivirkningen var å bli gravid xD

Skrevet

hehe, bra bivirkning det då :-) dersom en vil det... har blanda følelser, kanskje best å vente da? :)

Skrevet

Jah xD VILLE ikke det, men nå er jeg glad det er sånn :)

Skrevet

har brukt yasmin i 4 år nå..er kjempefornøyd. ikke hatt noen bivirkninger. får aldri kviser lenger..la ikke på meg ett gram av de

Skrevet

ble gravid 2 ganger da jeg gikk på de...anbefaler de ikke..

Skrevet

Jeg gikk på Yasmin en liten periode, men slutta med de fordi jeg ble skikkelig uvel av dem. Vanskelig å anbefale p-piller til andre, da de kan ha så forskjellig virkning på ulike individer. Vil likevel si at det har vært en del negative oppslag i det siste angående Yasmin ift blodpropp, bare så du er ekstra på vakt:)

Skrevet

Jeg blødde en mnd sammenhengende med yasmin...de er jo veldig dyre da!

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med Yasmin. Brukte Trionette før jeg også. Ble fort gravid da jeg sluttet på Yasmin og. Hvis det er et mål i fremtiden :))

Skrevet

jeg har spist yasmin i mange år og er kjempefornøyd! når jeg ble gravid slutta jeg m de en mnd før,så det gikk kjapt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...