Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt skjelven har jeg trykket på send knappen og venter i spenning hehe

kunne skrevet masse mere om neste år men har en avtale klokka 20.00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at sug lut ville at alle skulle vite om dette da?

Skrevet

unnskyld meg men ikke bry deg...jeg har selv annonsert etter en prøvekanin og luten meldte seg....på skravle og tror ikke det gjør noe for å være ærlig...

gud så tåpelig er det mulig...men jeg tror jeg vet hvem du er anonym...men det er vel det du prøver å oppnå nå? provosere meg...

Skrevet

Du burde ha ett komma bak "gud" Jeg ønsker ikke å provosere deg, hvorfor tror du det? Jeg sier bare det jeg mener jeg.

Hvem tror du jeg er forresten? Siden du slenger ut sånt så kan du godt si det :)

Skrevet

egentlig burde jeg skrive gud med stor G og det beste hadde vel vært å ikke bruke det ordet i det hele tatt for jeg er oppdradd slik at vi ikke misbruker det ordet i det hele tatt og nå ble dette ei enorm lang setning som du sikkert irriterer deg ennå mere for men det får så være

hoho

Skrevet

forresten og/å kan jeg heller ikke så det er sagt...men det har sin enkle forklaring at jeg har bodd i utlandet i 10 år av mitt 30 år lange liv

Skrevet

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør om? Hvem er jeg?

Skrevet

hvis du ikke vet hvem du er så tror jeg du må gå og legge deg...

jeg sa jeg TROR jeg vet hvem du er og det holder jeg for meg selv

Skrevet

Si fra naar jeg kan väre prövekanin da!

:o)

Skrevet

Jeg tror ikke du kan klare å TRO hvem jeg er engang, så bare kom med det.....hvem TROR du jeg er?

Skrevet

skulle nok skrevet videre for hele msn avtalen min dukket ikke opp...

susse...greit jeg skal si ifra om du vil hehe

Skrevet

Hvis du har lite å gjøre,så melder jeg meg frivillig også! :-)

Skrevet

ta meg ta meg!! liker å være prøvekanin jeg altså ;D neida, men en gang, om du skulle ha lite å gjøre (jada, det skjer helt sikkert..not) så er altså lille ragna her også. *blafrer med øyenvippene så godt det lar seg gjøre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...