Gjest Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Hei på deg. Jeg lurt på en ting ang homeopatmedisin. Jeg var hos homeopat med Mimmi i går og fikk noen piller jeg skulle gi henne. Homeopaten sa jeg ikke skulle ta på pillene selv for da gikk energien ut ???? Men det er umulig å gi henne de på t skje eller at hun tar de selv, jeg må gi henne de med hånda mi. Vet du om det virkelig er sånn eller? Høres jo litt rart ut..... Jeg gav henne i går og i dag og hun virker faktisk litt bedre nå.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Hvordan går det m deg hotte charlotte??? har ikke vært her inne på noen dager jeg, så vet ikke om du har skrevet noe mer... Håper det går greit, hatt så vondt av deg... Hvordan går det m babyen i magen? Stor klem
Iselilja Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Hei. Svarte deg på det innlegget du skrev for noen dager siden, men svarte sent, så jeg vet ikke om du så det. Du burde absolutt ta med jenta di til tannlegen. Jeg er temmelig sikker på at dette er noe som kalles pericoronitt. Det er ikke så vanlig hos barn, kommer oftere ved frembrudd av visdomstenner. Pericoronitt er rett og slett en betennelse i tannkjøttet omkring tenner i frembrudd. Hos voksne kan det hjelpe å skylle med corsodyl, men dette er nok ikke noe for så små barn. Dersom allenntilstanden er påvirket og barnet har feber, kan det være aktuelt med antibiotika. Men dette har tannlegen sett masse av, og kan hjelpe deg! Som alle som har hatt problemer med visdommstenner i frembrudd vet, kan det være veldig smertefullt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 Hun har gitt henne homeopati og det var visst bedre allerede dagen etter:-)
Iselilja Skrevet 11. august 2007 #5 Skrevet 11. august 2007 Det vil også gå over spontant. Hørtes bare ut som den lille jenta hadde det litt værre enn normalt. Er ikke så lett å være liten og ha vondt, vanskelig å forklare for så små. Pericoronitt krever veldig sjelden behandling, men kan være greit å gå til tannlegen for informasjon og evt antibiotika hvis barnet har nedsatt allmenntilstand. Men det gåt alltid over av seg selv etter en stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå