Gå til innhold

Vondt å bruke tampong...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som kjenner ubehag ved bruk av tampong noen mnd. etter fødsel? Fikk igjen mensen da snuppa var 5 mnd. og syns det er ubehagelig å bruke tampong. Klarer ikke helrt å beskrive følelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg prøvde tampong for første gang i går, har litt blødninger etter spiralen, men jeg tror det blir en stund til neste gang jeg prøver for jeg syntes det var skikkelig ubehagelig.

12 uker siden fødsel

Skrevet

Samme her... Har prøvd et par ganger ved mens, men ikke noe særlig!

6 mnd.siden fødsel.

Skrevet

MEN, har noen opplevd at de er for "vide" til tampong??

Jeg har ikke hatt mensen på 3.5 år pga.to tette graviditeter og amming.

Før brukte jrg tampax (kunne aldri bruke OB, da jeg var for trang selv for den minste størrelsen), men nå (får vel snart mensen nå, babyen er snart ett år) er jeg så livredd for at jeg må bli bindbruker pga.fødslene HATER bind!

Noem ned erfaring??

Ja, er anonym nå;-)

Skrevet

jepp, know the feeling, kjennes for trangt ut og gjør veeeldig vondt! men måtte bruke siden jeg skulle ut, og fikk mensen, og da var d gått 6 mnd siden fødsel. så hadde med glidemiddel i veska, hehehe, et lite tips? gjorde at den gikk an å få inn til slutt ihvertfall, men er ikke mye behagelig å gå med fordet om da.

Skrevet

Hehe... Jepp, akkurat slik det kjennes ut!! Glidemiddel var et godt tips!:) Er noe drit med bind!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...