Gå til innhold

MANNFOLK! (Kompisene til sambo)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kompisene til sambo skjønner virkelig ingenting. Nå har mange av dem ringt han i dag for å få ham med ut på fylla. Når han forklarer at han heller vil være hjemme med sin høygravide samboer som sitter med murringer og masse kynnere, eller ihvertfall ikke har lyst til ådrikke, blir de nesten sur. De KREVER nesten at han skal på fylla med dem! Det er helt greit for både meg og han at han tar seg en tur ut sammen med kompisene, men han har ikke lyst til å drikke sånn tilfelle musefelle...

De blir nesten sur på han fordi han ikke vil på byen og drikke seg full jo!

er kameratene til mennene deres også sånn eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ringer de hver eneste helg å vil ha han med ut, heldigvis foretrekker samboeren min som oftest å være hjemme. (Han har vært ute en god del). Han jobber veldig mye i ukedagene så deilig når han prioriterer oss i helgene:o)

Skrevet

Ja, og det blir ikke bedre etter ungen er født heller.....

Rart med det, de fleste kompisene til gubben er ungkarer som aldri har hatt samboer engang, og de eier ikke forståelse for at man får litt andre prioriteringer når man får seg samboer/kone/kjæreste, og spesielt barn eller barn på vei.... De maser om festing og reiser (fyllaturer) hvor de er vekke dager og uker. Misforstå meg ikke, det er heelt greit at gubben tar seg en guttetur og en fest i ny og ned, men problemet er at de gir han masse dårlig samvittighet hver gang de spør og han ønsker å prioritere annerledes.

Skrevet

Jepp, er det samme her, med den samvittigheten. nå tok han seg en plikttur opp til noen kompiser men kjenner jeg han rett er han nok hjemme igjen om en time eller to, og ølene står enda i kjøleskapet (eneste gangen han drikker for tiden er en pils på en fredagskveld hjemme... hehe...). Skjønner ikke at de ikke forstår at jeg teoretisk sett kan føde når som helst, og at han gjerne vil være på den sikre siden akkurat nå...

Skrevet

Enkelte mannfolk blir liksom aldri helt voksne! Nå er de fleste av min samboers kompiser etablerte på hvert sitt hold, så blir lite masing heldigvis. Men skjønner veldig godt at du blir irritert, hadde jeg også blitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...