cec85_med_Mariellgullet Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 hei alle sammen:) Fyller 22 år i dag:) Og må være på jobb til 23.00, huff:( Kunne ønke jeg kunen gått ut i dag, men nei, typen må jobbe i natt og jeg i morgen tidlig. Det er ikke alltid lett å være ung mor, med tanke på å gå ut, men har jo valgt dette selv, jaja! Elsker datteren min, ikke missforstå, trenger bare litt trøst, hehe;)
Gjest ->>- Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Nå er det vel i grunn ikke aldersgrense på å måtte være hjemme litt oftere enn man har brukt når man får barn ...
*tybber* Skrevet 10. august 2007 #7 Skrevet 10. august 2007 Gratulerer med dagen! ) Jeg ble 22 på tirsdag! *hihi*
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 10. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2007 Takk takk:) Men ingen som savner å gå ut noen ganger????Kjedelig å bare være hjemme, men sånn er det ja, jeg veit!
Carnivale Skrevet 10. august 2007 #9 Skrevet 10. august 2007 ..uten at jeg er ung mor (er 33), men såklart man har lyst til å gå ut iblant. Da ordner man seg barnevakt, eller så er pappaen hjemme med barnet. Det er ikke som om man slutter å ha et sosialt liv (inkl. en tur på byen iblant), selv om man får barn.
Gjest Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Jeg går også "ut" innimellom, selv om jeg nå foretrekker små fester hjemme hos folk, blir aldri så gøy som man tenkte det skulle bli når man havner på byn. Folk er for fulle, man kommer seg ut for sent, køene er lange de stedene man ikke har bransjekort og så: man må ofte være litt oppegående dagen derpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå