Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Noen som vet hvorfor ? =)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 en tråd som sa dette ??
Niem og Patrick Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Hmm, det var såfall helt nytt for meg..
twoboys & a girl Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Aldri hørt om. Kanskje noen uker som er større risiko?
Gjest Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 HI sikter sikkert til mitt innlegg på skravle, det var nok at de var mest kritiske ukene,husket fra min MA at legen sa at uke 9 var kritisk uke,men sa ikke noe om 16 da,men nevnte vel ikke det siden det var uke 9 til meg det var snakk om. Jeg var p vei ut av legekontoret da hun sa det så jeg spurte ikke noe mer om uke 16. Men jeg skal til JM 16 august,skal prøve på å huske på å spørre da. Var ikke meningen å gjøre noen nervøse med innlegget på skravle,beklager hvis du ble litt bekymret HI. Det var første gang jeg hørte om uke 16 også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå