Gå til innhold

Oktober: Hvordan går det med dere Stavangerjenter:0)


3småskatter:0)

Anbefalte innlegg

Ja nå er det lenge siden sist og jeg er kjempe spent på hvordan det går med dere og deres søte små.

Jeg har som dere ser skiftet nick fra Tonerø til venterbarnnummer3......jeg er som dere ser gravid igjen, ikke helt planlagt men koselig blir det alikevel:0)

Jeg er 19 uker på vei med termin 7 Januar(ultralyd sier at det blir jente).

Nå har jeg begynt i full stilling i jobb igjen og må innrømme at det er ganske tøft å være borte så mye fra min lille gull, men jeg må uansett det for å tjene opp nye fødselspenger til neste runde.

Når jeg skal ut i permisjon tenkte jeg å ta det igjen for fullt og tilbringe masse tid sammen med herlige sønnen min:0)

 

Håper dere kan gi en tilbakemelding for er veldig nygjerrig på hvordan dere har det....:0)

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!!!!

 

 

Her går det veldig fint. Jeg har begynt på sykepleien nå, og Lycke er hjemme med pappaen som ikke er så ofte på skolen dette semesteret! Hun begynner i barnehagen i Desember:)

 

Håper vi kan treffest en gang det passer for alle...kanskje det er litt vanskelig å få til siden vi begynner å få det travelt.

 

Hvordan går det med Zander?

Veldig kjekt at du skal ha ei jente da!!! :):) Du er heldig,jeg må nok vente til utdannelsen er i boks om 3 år :P heheeheh....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere me ennå ein baby på vei=)

Lure og på kossen d går me Zander?! Huske han hadde så masse utskett sist han var på treff...går d bedre nå når dere har funnet ut hva det er?

 

Selv ska eg gå hjemma me Leon t desember, då begynne han i barnehagen (samme barnehage som Lycke), og eg begynne å jobbe i januar ein eller aen plass... tror nok eg får jobb siden yrke e så ittespurt (førskolelærer)...

 

Me tenke å prøva igjen neste år.. neste sommar...då e d endelig min tur t å bli gravid igjen=)! JUHU! Glede meg t å få ein te baby, og glede meg t Leon ska bli storebror!

 

Lykke te videre...eg e me på treff eg hvis me får d t!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:0)

Så koselig å høre fra dere. Det e så lenge siden nå at eg har fått sjans te å komma på treff.

Eg e med på nytt treff eg og. Hadde vært kjempe kjekt å se dere igjen.

Når det gjelder Zander så e alt mye bedre med han. Me har funnet ut at han er allergisk mot egg og melk så det blir mye nytt å sette seg inni da. Dessuten så har han desverre fått astma, men det e mye bedre nå siden me vett ka me ska unngå.

mot astmaen har han fått medisiner så det klare me å holde i sjakk.....

Ellers så e han en smilende glagutt som mammaen forguder.

Han er blitt en skikkelig racer som krype rundt litt over alt:0)

Håpe me kan treffes igjen snart.

 

Klem fra Tonerø:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så kjekt at skal få en ny liten baby da:-) (litt misunnelig, men samtidig vil eg ikke ha en til enda, min e litt turbo....),

Me har det ganske travelt med oppussing av husetel, og håper at me får erstatning fra forsikringen, siden huset va fullt av skader. Gabriel har begynt å gå, han begynte så smått i begynelsen av mnden. Han e litt ustø enda, men det går fremover:-)Han e høgt og lågt nå. Ska vær hjemma i et år til, så får me se kossen det går.....

Hadde vært kjekt med et treff igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer med graviditet:) Så kjekt..:)

Her går det kjempe bra, William begynne i barnehagen på mandag og eg går i 100% stilling i samme barnehage så han ( ikkje på same avdeling då)

 

Han e aktive så bare det og frese rundt i superfart;)

Går ikkje ennå, men går rundt bordet og står aleina.

Godt å hørra at dokk fant ud ka så feilte Zander, ikkje kjekt å ikkje veda..

Hadde vert super kjekt med treff=)

Snakkes kanskje om ikkje så lenge då:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde dokk ein fin dag i kongeparken? det hadde me:)

 

eg e kjempe-med på et nytt treff.. merke andreas trenge litt "utfordringer" og nye ting, og han elske jo andre unger. så nå hadde det sikkert vert kjempekjekt med et treff!

 

andreas har nå gått ca 1 meter sjøl, men han dette jo fort då.. hehe ellers e han høgt og lågt og elske å roda i alt an ikje har lov te.. ei travel tid, men gud så kjekt.. akkurat nå har an funne ei sausøsa fra oppvaskmaskinå så stod litt på gløtt te kjøling.. hehe, får bare holda på, så e han i aktivitet ei stond! hehe..

 

i dag va andreas i barnepassen på treningssenteret eg går på for fysste gang. han la ikje merke te at eg gjekk ein gang, va så opptatt. det va kjekt!! så då bler det gjerna litt mer trening..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...