Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 kan man bruke o.b når man er gravid? er i uke 33 å har så forferdelig mye utflod som svir å gjør vondt, er helt sår der nede.. åsså lurte jeg på om det var farlig å bruke tampong..?? håper på svar..
chianti70 Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Jeg synes at du skulle få det undersøkt jeg. Høres ut som en soppinfeksjon og det kan jo behandles. Det blir vel bare sårere frem mot fødsel hvis du ikke gjør noe med det. Canesten krem kan kjøpes reseptfritt på apoteket, men vær forsiktig med stikkpillene! Lykke til!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Du skal ikke bruke tampong når du er gravid.. og det høres ut som du har en sopp infeksjon..da er det i alle fall ikke bra å bruke tampong, det gjør det værre.. Prøve canasten med tab, men du må ta tabeletten inn med fingrene ikke den hvite dingsen.. Viss ikke det hjelper for din sårhet så ville jeg kontaktet lege.. Utflod er vanlig at en får mer av når en er gravid.. Håper du fikk det svaret du ønsket..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 har vert hos lege med dette, å hun sa at hun kunne ikke se noen tegn til sopp.. før jeg var hos legen prøvde jeg både canasten å pevaryl, men ingen ting hjalp.. legen tok nån prøver, men da di kom tilbake sa hun at de var helt fine... så derfor vil jeg bruke o.b for å slippe å ha vondt, men hvis man ikke kan det, så får jeg bare la være da, å heller bestille meg en time til gynekologen.. men takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå