Gå til innhold

hvor mye betaler jeg barnevakten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 18 år, skal legge to barn (2 og 5 år), og vi bor i Oslo. Hun sier det er vanlig med ca 100 i timen, venninnene mine mener at 50 er ok. Jeg er veldig fornøyd med henne, og vil gjerne gjøre det som er riktig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, vanskelig å si. Hun er jo tross alt 18 år og tilbringer fredags(?)kvelden som barnevakt, hadde nok betalt sånn at hun ble fornøyd.

Hvor lenge skal hun være barnevakt? (antall timer)

Skrevet

Det er ikke i dag, hun skal passe dem en ukedag fra 16 til 21. Det jeg tenker på, er at vi har jo ikke så god råd, så hvis jeg skal betale 500 kr eller mer hver gang vi skal ha barnevakt, så kan jeg ikke gå ut ofte! Det er ikke det at hun ikke fortjener det, altså.

Skrevet

noen flere som har en mening?

Skrevet

500 kr hørtes vannvittig mye ut synes jeg da.

250,- max 300 kr må vel være kjempebra sånn rett i lomma for de timene.

Skrevet

Jeg fikk 35 kr timen når jeg satt barnevakt/trillepike. Passet samme barna fra jeg var 15 til 21 ca.

Det syntes jeg var helt greit.

Selvfølgelig skulle jeg ønske at jeg fikk mer,men det var jo svart og pengene gikk rett i lomma. En pose chips,brus og pizza fikk jeg jo i tillegg når jeg satt på kvelden.

Skrevet

Syns ikke det er nødvendig med 100 kr på dagtid, da holder det med 50 =) Viss det er barnevakt på kvelden ville jeg gitt ca 100 kr t. eller egentli max 400 på en kveld. + snop chips brus og evt. pizza:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...