Gå til innhold

HJELP......


Anbefalte innlegg

Skrevet

holder på å bli gal!!!! Kjøkkenet mitt har blitt innvandert av bitte små brune fluer, lurer litt på om det er sånne frukt/banan fluer som de kalles.

De er overalt og de blir bare flere og flere..... noen som har noen forslag på hva jeg kan gjøre??

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha eddik i skåler... tror det er eddik. kanskje 50/50 med vann. det tiltrekker dem, og de drukner. er vanskelig å bli kvitt! men ta ut planter o.l. fra rommet (sørg for at ikke bananfluene er med dem) og vent....

 

har selv hatt invasjon av dem.... og maur.. og mus... og... ja hmm *tenke*

 

lykke te!

Skrevet

Trur du må ha en liten dråpe zalo i den blandinga for å bryte overflatehinna i vannet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...