grå :) Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 hva slags nettstudium lønner det seg å ta ( feks blandt de nki og nks har)? trenger noe som ikke går over så mange år og som jeg kan ta hjemme og som i tillegg er ganske bankers...
grå :) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 hmm kanskje det. lurer på om jeg har de matematikkunnskapene som trengs. *inn og undersøke*.
grå :) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2007 hmm tror faktisk jeg har det som trengs også gitt:) sjekka bare bedriftsøkonomstudiet da, men det går vel for det samme
*Kleopatra Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 Du vil nok ikke ha noe problem med å få jobb hvis du tar økonomi/regnskap. Synes det hele tiden utlyses slike jobber. Skulle tatt det selv, hadde det ikke vært for at jeg aldri har vært noe flink eller glad i matte.
grå :) Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 da har jeg bestillt katalogene så får jeg smamenligna det på papiret (synes det er enklere), men økonomi burde absolutt funke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå