Holly❄️ Skrevet 10. august 2007 #1 Skrevet 10. august 2007 Ble en gang for mange år siden dopet på en fest. Jeg tok 2 drinker og ble sinnsykt "full". Vi dro på byen og jeg ble værre og værre... klarte ikke og bevege meg, men hadde likevel full kontroll om hva som skjedde. Kroppen virket ikke, men hodet var som det skulle. Ambulansen kom, siden venninnene mine ble livredde da de ikke fikk kontakt med meg. De visste at noe ikke stemte, siden jeg bare hadde drukket to små glass. Ambulansepersonellet kom og det første han gjorde, var og lett sparke(!) borti meg! "Hvor mye har hun her drukket da, om jeg tør spørre?" Jeg ble sint, for jeg hørte jo alt. klarte bare ikke bevege meg. Han satt seg ned og lyste i øynene mine, og knep meg i armen.Det gjorde veldig vondt så jeg klarte så vidt og røre litt på meg. Jaja, vi får vel ta hun med oss da! På sykehuset stod de klar for og pumpe meg. Venninna mi sa klarti fra om at jeg ikke hadde drukket noenting nesten, og at de måtte sjekke om jeg var blitt dopet! De lo bare av henne, og sa; Hun her er dritings... " Likevel pumpet de meg ikke, men tok endel blodprøver. Da jeg kom til meg selv kom de omtrendt løpende og spurte; Hva er d du har tatt i kveld da?? Hæ?? Jeg har da ikke tatt noenting.. jeg tok to drinker, og hva som har havnet i de, det vet jeg ikke!! sa jeg sint... Nåja, vi fant jo mye rart i blodet ditt! Venninna mi ble jo kjempesint, til ingen nytte... de behandlet meg like dårlig, hele tiden. Skrev meg selv ut pga behandlingen, og fant aldri ut hva de fant i blodet mitt... Er nok ikke bare utenlandske som får slik behandling nei...
Monajenten Skrevet 10. august 2007 #2 Skrevet 10. august 2007 Fy faen, skjønner ikke at enkelte folk har fått jobb i omsorgsyrkene.. Helt utrolig.
Holly❄️ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2007 selv om jeg var "borte" fikk jeg jo med meg alt... helt utrolig!! Var så sint, men det hjalp jo ikke...
Monajenten Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Ja, det må jo være sinnsykt frustrerende å ligge der og få med seg alt, men ikke kunne si noenting. Mener å ha hørt at det ofte er sånn med slagpasienter. De er helt klar i hjernen, men kroppen virker ikke, heller ikke taleevnen.
Holly❄️ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 ja, men det var visst noe i blodet mitt som de sa... og jeg tviler heller ikke på det, de var to stk på festen vi egentlig holdt oss unna. Men ikke langt nok unna tydligvis...
gutt05&jente09 Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 Du har krav på innsyn i egen journal hvis du skulle ønske det. Alt blir journalført og tatt vare så det er bare å kontakte sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå